Start-up Plenti nawiązał współpracę z Santander Consumer Bank

Zakończyła się dodatkowa rekrutacja dla Santander Consumer Banku – banku od kredytów w ramach II rundy programu AccelUp. Już wkrótce zaowocuje ona współpracą lidera rynku consumer finance w Polsce ze spółką Plenti.

Fot. materiały prasowe

 AccelUp to uruchomiony przez spółkę Accelpoint program akceleracyjny, który łączy dojrzałe startupy z sektora fintech, insurtech i telco oraz globalne korporacje. Uczestnicy programu otrzymują bezzwrotne wsparcie finansowe do 200 000 zł i know-how w postaci 100 godzin konsultacji z wybitnymi ekspertami rynkowymi. Dodatkowo startupy zyskują możliwość zaprezentowania swojego pomysłu przed gronem przedstawicieli globalnych funduszy VC i nawiązania kontaktów biznesowych z partnerami programu. Do grona odbiorców technologii w programie AccelUP niedawno dołączył Santander Consumer Bank.

– Biorąc pod uwagę dotychczasowe zainteresowanie startupów rekrutacją do naszego programu, wspólnie z Santander Consumer Bankiem postanowiliśmy otworzyć dodatkowe okno przyjmowania zgłoszeń. Dzięki temu już niebawem spółka Plenti rozpocznie proces akceleracji w ścieżce fintech. Startupy biorące udział w programie AccelUp to spółki dojrzałe, z produktami bądź usługami gotowymi do wdrożenia. Oczekujemy dobrych efektów współpracy wszystkich 12 startupów biorących udział w II rundzie programu z naszymi partnerami strategicznymi — mówi Hubert Anyżewski, Managing Partner & Co-founder Accelpoint.

– Cieszymy się, mając możliwość przystąpienia do programu akceleracyjnego w charakterze partnera strategicznego. Współpraca ze startupami to ważny obszar rozwoju naszej oferty i odpowiedź na potrzeby klientów. Programy takie jak AccelUp to okazja do poznania nowych pomysłów na biznes i narzędzia, które mają potencjał do tego, aby zmienić rynek consumer finance – komentuje Piotr Żabski, Wiceprezes Zarządu Santander Consumer Banku.

Plenti to nowoczesna platforma oferującą dostęp do najnowszej elektroniki użytkowej na żądanie — bez pokrywania pełnej ceny produktu, konieczności przechowywania towaru czy jego aktualizacji po zakupie. W ramach Plenti użytkownik otrzymuje dostęp do dziesiątek produktów, o wartości liczonej w tysiącach złotych, które mogą być ekspresowo dostarczone pod same drzwi. Wypożyczenie ulubionych urządzeń kosztuje cząstkę ceny detalicznej — klienci płacą tylko wtedy, kiedy z nich korzystają. Gdy urządzenie przestaje być potrzebne, użytkownik może je zwrócić za pomocą kilku kliknięć. Po zdalnym wyrażeniu chęci zwrotu towaru kurier Plenti przyjeżdża i odbiera produkt, po czym spółka udostępnia go kolejnym użytkownikom.

– Przed nami okres półrocznej akceleracji, podczas której chcemy nie tylko wypracować rozwiązanie atrakcyjne dla naszych klientów i partnerów biznesowych, ale także je przetestować. Zdecydowaliśmy się na zaproszenie do współpracy Plenti, gdyż w działaniach tego startupu widzimy odzwierciedlenie rynkowego trendu upowszechniania się wśród klientów subskrypcji usług i towarów – mówi Maciej Dąbrowski, dyrektor Departamentu Strategii i Innowacji Santander Consumer Banku.

Grono odbiorców technologii — partnerów strategicznych programu AccelUP poza Santander Consumer Bankiem obejmuje także: Santander Bank Polska, Orange Polska oraz AXA Partners. Wśród Partnerów merytorycznych programu znajdują się: IBM, Microsoft, Accenture, Squire Patton Boggs, Flying Bisons.

Program jest realizowany w ramach współpracy z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości. Akcelerator Accelpoint otrzymał wsparcie w ramach działania 2.5. Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, “Programy Akceleracyjne”.

Przeczytaj także na MamBiznes.pl

materiały prasowe

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*