Złoto i kamienie szlachetne, czyli jak zarobić na biżuterii?
Złoto, kamienie szlachetne i masa perłowa – w tym odcinku „Pomysłu na biznes” będzie wyjątkowo błyszcząco i kobieco. Pokażemy Wam jak powstaje ręcznie robiona biżuteria, dowiemy się ile trwa cały proces jej tworzenia i co pochłania największe koszty w tym biznesie.
Mood Jewellery to polska marka biżuterii, istniejąca na rynku jubilerskim od 4 lat. Wszystkie produkty tworzone są ręcznie przez właścicielkę marki, Marlenę Kubiś, a ich poszczególne elementy powstają w warszawskiej pracowni złotniczej.
– MOOD powstało z potrzeby chwili. Jako młoda mama nie bardzo widziałam opcję powrotu na etat do pracy. Kiedy mój synek skończył 10 miesięcy, to wymyśliłam, że chciałabym robić coś swojego. Wtedy pomysł od razu padł na biżuterię – wspomina Marlena Kubiś, właścicielka Mood Jewellery.
– Teraz wiem, jak wygląda rynek biżuterii w Polsce, jak pracują pracownie złotnicze, ile czasu potrzeba na wyprodukowanie danej rzeczy. Na początku kompletnie nie miałam o tym pojęcia. Wydawało mi się, że dzisiaj coś wymyśliłam, a jutro to będzie już gotowe – mówi właścicielka Mood Jewellery.
Najtrudniejsze na początku prowadzenia własnego biznesu było znalezienie pracowni złotniczej i ludzi, którzy będą umieć zrealizować pomysły początkującej projektantki.
– W momencie, gdy znalazłam pracownię, wszystko od razu zaskoczyło. Poczułam, że oni czują mój klimat – mówi Kubiś.
Więcej o biżuteryjnym biznesie w materiale wideo.
Zobacz także na MamBiznes.pl
- Oto pomysł na biznes blisko ciała
- Jak prowadzi się estetyczny biznes?
- Cena kwiatowych fantazji, czyli jak zarobić na roślinach?
Justyna Smolińska
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Od YouTuberów do biznesu. Kanał Dude Perfect planuje dużą inwestycję
-
„Przygotowanie do debiutu giełdowego jest obecnie naszym największym wyzwaniem” – mówi Sławomir Mentzen
-
Z gier do grywalizacji. Platforma Tribeware od spółki One2Tribe zwiększa zaangażowanie pracowników
-
Znane-nieznane nazwiska kobiet biznesu. Historie przedsiębiorczych kobiet, których być może nie znajdziesz na pierwszych stronach gazet