Konferencja: TMT.CloudComputing’11
Już 10 lutego w Warszawie odbędzie się konferencja TMT.CloudComputing’11 Warsaw.
Konsumenci z entuzjazmem korzystają z Cloud Services (aplikacje Google, Skype, Facebook, iTunes itp.), czyli usług dostępnych przez przeglądarkę i wiele urządzeń. To oni napędzają popyt na usługi chmurowe – bez widocznych ograniczeń, dostępne wszędzie i zawsze, nadążające za ich oczekiwaniami poprzez stały rozwój, bez uciążliwych przestojów i z kontrolowanymi kosztami wynikającymi z faktycznego wykorzystania usługi.
Ten nowy model korzystania z technologii kładący nacisk na potrzeby i korzyści użytkownika, a nie własność i lokalizację infrastruktury przenika powoli z zastosowań konsumenckich do świata biznesu.
Czy polski biznes – wielki i mniejszy – jest gotowy na korzystanie lub świadczenie usług w chmurze? Czy zainspirowani entuzjazmem konsumentów ludzie biznesu także postawią na niższe koszty technologii, większą elastyczność działania i oszczędność czasu? Czy zdecydują się zaufać dostawcom rozwiązań chmurowych, a skupić się na rozwijaniu własnego biznesu i zaspokajaniu potrzeb swoich klientów? Co z odpowiedzialnością dostawców, bezpieczeństwem danych i prywatnością konsumentów?
W dyskusji 10 lutego udział wezmą wiodący usługodawcy Cloud Services oraz ich klienci, eksperci branżowi, prawnicy.
Agenda konferencji dostępna jest na stronie:
http://tmtevents.pl/konferencja-tmt_clouds_2011_warsaw-2.html
-
„Śmiało możemy powiedzieć, że tworzymy nową kategorię innowacyjnych produktów” – Magdalena Dudarska-Rodak, współzałożycielka Pet Form Labs
-
„Rodzime biznesy powinny bardziej skalować się na świat. Przede wszystkim do Stanów Zjednoczonych” – Bogusława Cimoszko-Skowroński, StartSmart CEE
-
Wirtualne biuro a koszty działalności. Czy to się opłaca?
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Nowy bolid studentów Politechniki Warszawskiej. Powalczy w międzynarodowych zawodach
-
Polska fizyczka i jej zespół z dużym wyróżnieniem. Zwycięstwo w European Inventor Award 2024
-
Z miłości do zdrowej żywności. VegeLIO tworzy duet międzypokoleniowy, który chce zmieniać nawyki Polaków
-
Branża, która nie umrze. Grupa Klepsydra konsoliduje sektor usług pogrzebowych w Polsce