Konferencja: TMT.CloudComputing’11
Już 10 lutego w Warszawie odbędzie się konferencja TMT.CloudComputing’11 Warsaw.
Konsumenci z entuzjazmem korzystają z Cloud Services (aplikacje Google, Skype, Facebook, iTunes itp.), czyli usług dostępnych przez przeglądarkę i wiele urządzeń. To oni napędzają popyt na usługi chmurowe – bez widocznych ograniczeń, dostępne wszędzie i zawsze, nadążające za ich oczekiwaniami poprzez stały rozwój, bez uciążliwych przestojów i z kontrolowanymi kosztami wynikającymi z faktycznego wykorzystania usługi.
Ten nowy model korzystania z technologii kładący nacisk na potrzeby i korzyści użytkownika, a nie własność i lokalizację infrastruktury przenika powoli z zastosowań konsumenckich do świata biznesu.
Czy polski biznes – wielki i mniejszy – jest gotowy na korzystanie lub świadczenie usług w chmurze? Czy zainspirowani entuzjazmem konsumentów ludzie biznesu także postawią na niższe koszty technologii, większą elastyczność działania i oszczędność czasu? Czy zdecydują się zaufać dostawcom rozwiązań chmurowych, a skupić się na rozwijaniu własnego biznesu i zaspokajaniu potrzeb swoich klientów? Co z odpowiedzialnością dostawców, bezpieczeństwem danych i prywatnością konsumentów?
W dyskusji 10 lutego udział wezmą wiodący usługodawcy Cloud Services oraz ich klienci, eksperci branżowi, prawnicy.
Agenda konferencji dostępna jest na stronie:
http://tmtevents.pl/konferencja-tmt_clouds_2011_warsaw-2.html
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rynek start-upowy powoli zaczyna odczuwać spowolnienie
-
Finansowy zastrzyk dla początkujących start-upów od UE. W drugim kwartale ’23 ruszą pierwsze konkursy
-
Polska branża medtech rośnie w siłę. Rodzime start-upy zaczynają z sukcesami podbijać zagraniczne rynki
-
Startup Poland bada polskie startupy. Wypełnij ankietę