Polska marka rozpycha się w Paryżu
W dzisiejszym „Pomyśle na biznes” pokażemy Wam polską firmę, która właśnie podbija Paryż. Ubrania The Odder Side chętnie noszą Polki i Francuzki, jednak coraz więcej zamówień przychodzi też z Anglii, Hawajów, Bali, Kuwejtu czy Korei. Jak prowadzi się firmę za granicą, co jest najtrudniejsze i jak pokonać konkurencję? Odpowiedź w materiale wideo.
Zobacz także na MamBiznes.pl
- Sprzedają koszulki i skarpetki z piękną polszczyzną. „Eksportujemy do 30 krajów świata”
- Sprzedają patriotyczną odzież pod marką Gorszy Sort. „Pomysł podsunął Jarosław Kaczyński”
- Porzuciła Diora, by otworzyć biznes w Polsce
Justyna Smolińska
Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Polecamy
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Pierwszy biurowiec w Polsce w całości zasilany czystą energią. ESCOlight wspiera inicjatywy dekarbonizacyjne
-
Od YouTuberów do biznesu. Kanał Dude Perfect planuje dużą inwestycję
-
„Przygotowanie do debiutu giełdowego jest obecnie naszym największym wyzwaniem” – mówi Sławomir Mentzen
-
Z gier do grywalizacji. Platforma Tribeware od spółki One2Tribe zwiększa zaangażowanie pracowników