Polski start-up Booksy rozwija współpracę z Google, Facebookiem i Instagramem
Booksy jako pierwsza platforma do rezerwacji wizyt online w sektorze zdrowia i urody w Polsce dołącza do listy partnerów nowej funkcji Zarezerwuj z Google. Już od środy 20.02.2019 r. tysiące użytkowników zyskały możliwość rezerwacji online swoich ulubionych zabiegów m.in. u fryzjera, barbera, kosmetyczki lub fizjoterapeuty za pomocą nowej funkcji. Google to kolejna globalna firma po Instagramie i Facebooku, która umożliwia swoim użytkownikom rezerwację usług za pośrednictwem Booksy.
Booksy jest pierwszą platformą do rezerwacji wizyt online w sektorze zdrowia i urody w Polsce, która została partnerem usługi Zarezerwuj z Google. Dzięki nowej funkcji użytkownicy wyszukiwarki Google, Map lub strony Zarezerwuj z Google mogą znaleźć, zarezerwować i opłacić wizyty u lokalnych usługodawców. Polska jest kolejnym krajem m.in. po Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Brazylii, Australii i Meksyku, w którym Booksy dołączyła do nowego rozwiązania Google.
Google to kolejna globalna firma, która umożliwia swoim użytkownikom rezerwację usług za pośrednictwem Booksy. Dynamiczny rozwój polskiego start-upu został doceniony już przez dwóch innych światowych liderów rynku online. Dzięki dedykowanym wtyczkom i przyciskom Booksy pozwala już umawiać wizyty online u usługodawców posiadających profile na Facebooku oraz – jako jedyna firma w branży beauty w Polsce – na Instagramie. Dodatkowo trwające obecnie prace nad poszerzeniem integracji z portalem Marka Zuckerberga już w niedalekiej przyszłości zaowocują kolejnym udogodnieniem dla Internautów. Dzięki nowej technologii rozwijanej przez obie strony każdy użytkownik Facebooka będzie mógł zarezerwować swoje ulubione usługi w dedykowanej zakładce na profilu usługodawcy zawierającej cennik wizyt i portfolio wykonanych prac.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
- Twórca Booksy: posiadamy 120 tys. lokali, ale nie jesteśmy jeszcze rentowni
- Cinkciarz.pl z Zielonej Góry podbija świat. „Osiągnęliśmy aż 17 mld zł przychodu”
- Współtwórcy Goldenline.pl i ZnanyLekarz.pl założyli szkołę językową online. „Mamy tysiące klientów i 3 mln zł od inwestora”
materiały prasowe
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rośnie popularność szkół językowych. Własna placówka czy biznes w modelu franczyzowym?
-
Stacja benzynowa w modelu franczyzowym pod szyldem Circle K. Również inne sieci paliw oferują takie rozwiązanie
-
Jak zacząć programować? Sprawdzamy jak podjąć pracę w tym zawodzie
-
Fotobudka 360 jako pomysł na biznes. Sprawdzamy czy nadal cieszy się dużą popularnością