Polska firma tworzy sieć soczewkomatów
Były już zniczomaty czy robakomaty, teraz czas przyszedł na soczewkomaty. Właśnie na taki pomysł wpadł największy e-sklep z soczewkami kontaktowymi w Polsce. Twórcy nie wykluczają także, że polska myśl technologiczna pojawi się również na zagranicznych rynkach.
Automaty vendingowe stają się coraz bardziej popularne. Ten trend postanowiła wykorzystać również polska firma szkla.com. – W internecie sprzedajemy soczewki od 15 lat i osiągnęliśmy w tym czasie pozycję lidera — mamy około jednej trzeciej rynku. Od kilku lat budowaliśmy też obecność w kanale offline, otwierając wyspy w galeriach handlowych, a potem także salony optyczne. Teraz tworzymy sieć soczewkomatów – mówi Mateusz Matula, współzałożyciel i prezes spółki Szkla.com.
Dziś na rynku funkcjonuje już 30 soczewkomatów, a według planów do końca tego roku liczba ta wzrośnie do 80. W kolejnych latach sieć ma być rozwijana o blisko 70-80 urządzeń rocznie. Jednak na tym plany polskiej firmy się nie kończą. Przeczytaj więcej na pb.pl.
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Cykl Edukacyjny: obligacje skarbowe jako bezpieczna forma lokowania oszczędności
-
Cykl Edukacyjny: Inwestowanie Oszczędności. Rozpoczynamy serię artykułów o lokowaniu kapitału
-
Ekwiwalent za urlop – jak go obliczyć i czy zawsze trzeba go wypłacać?
-
Beneficjent rzeczywisty. Co to znaczy i jakich spółek dotyczy obowiązek rejestracji?