Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Z usług polskiego start-upu korzysta już 1 mln użytkowników

Aplikacja Goodie w ciągu 2 lat stała się jedną z najpopularniejszych aplikacji smart shoppingowych. W tym czasie start-up pozyskał blisko milion użytkowników.

Fot. Goodie

W grudniu 2016 roku został powołany do życia start-up Goodie przez Bank Millenium. Jego głównym celem było stworzenie narzędzia, który pomoże użytkownikom odnaleźć najlepsze okazje, a sprzedawcom atrakcyjnie wypromować swoją ofertę. W ten pomysł uwierzyło dość wielu przedsiębiorców, bowiem start-up współpracuje już z 1150 markami sklepów stacjonarnych, internetowych i restauracji. W przeciągu ostatnich dwóch lat Goodie pozyskał już milion użytkowników.

– W goodie połączyliśmy funkcje wielu dostępnych na rynku aplikacji, a także dodaliśmy nowe, unikatowe rozwiązania. Stale wprowadzamy kolejne usprawnienia. Najważniejszym z nich było uruchomienie programu cashback, który umożliwia otrzymywanie zwrotu części pieniędzy wydanych na zakupy w internecie. Milion pobrań aplikacji goodie to dowód, że idziemy w dobrym kierunku – podkreśla Wojciech Grudzień, Prezes Zarządu Millennium Goodie.

Przeczytaj także na MamBiznes.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.