Pomysł: wódka w sklepie sprzedawana w kieliszkach za 2,5 zł
Alkohol to produkt, który jest źródłem wielu pomysłów na dochodowy biznes oraz sposób jego dystrybucji. Informowaliśmy już o barach samoobsługowych czy automatach vendingowych sprzedających wino. Na ciekawy sposób sprzedaży trunku wpadła firma Stock Polska.
foto: kieliszek Lufki Owocówki, Stock Polska
Znany producent alkoholi postanowił przełamać stereotyp, wedle którego alkohol może być tylko sprzedawany w szklanej butelce. Oprócz tradycyjnej formy popularna Lubelska Cytrynówka sprzedawana będzie w pojemniczkach zawierających 40 ml płynu. Wódka w plastikowym opakowaniu nazwana została przewrotnie „Lufka Owocówka”. Jak zapowiada właściciel marki Lubelska Cytrynówka pojedynczy „strzał” ma kosztować nie więcej niż 2,5 zł. Początkowo produkt będzie dostępny w dwóch smakach: cytrynowym i grejfrutowym. Kieliszek Lufki Owocówki zawiera 30% alkoholu.
Pomysł Stock Polska ma szansę na dobre przyjąć się na rynku. Może warto też pomyśleć o innym sposobie sprzedaży, na który wpadła Austrian Wenger Corporation. Austriacki koncern sprzedaje wódkę w tubce. Produkt mieści się w każdej torebce czy kieszeni i przejdzie każdą kontrolę na stadionie czy w dyskotece. Wódka była pierwszym tubkowanym alkoholem – okazała się takim hitem, że teraz firma proponuje wiele miksów i gatunków alkoholi – wszystkie zapakowane niczym pasta do zębów. Niecodzienny napój króluje na imprezach studenckich, w pubach i dyskotekach.
Grzegorz Marynowicz
Bankier.pl
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Jak obliczyć staż pracy? Podpowiadamy, jak nie popełnić błędu
-
Nienormowany czas pracy, czyli co oznacza dla pracownika i pracodawcy
-
Cykl Edukacyjny: obligacje skarbowe jako bezpieczna forma lokowania oszczędności
-
Cykl Edukacyjny: Inwestowanie Oszczędności. Rozpoczynamy serię artykułów o lokowaniu kapitału
przeciez to nie reklama, trzeba umiec odróżnić, ja akurat w tym siedze.