PKP Intercity rozszerza współpracę ze Staffly. Startup pomoże w procesach rekrutacyjnych
Udany pilotaż usług zaowocuje dłuższą współpracą pomiędzy PKP Intercity a Staffly. Technologia startupu zostanie umieszczona w rekrutacjach lidera polskich przewozów kolejowych.
Staffly to polski startup działający w branży HR Tech. Oferuje on swoim kontrahentom dostęp do autorskiego narzędzia rekrutacyjnego, które pozwala usprawnić cały proces poszukiwania pracownika. Niedawno pisaliśmy o tym, że Staffly zostało wybrane przez sieć dyskontów Biedronka jako wspierający procesy rekrutacyjne na stanowiska pracowników sieci. Po udanym pilotażu usługi na dłuższą współpracę ze startupem zdecydowało się również PKP Intercity.
Warto przeczytać: Biedronka wybrała polski startup z obszaru HR Tech do współpracy przy procesach rekrutacyjnych
Testy rekrutacyjne Staffly
W ramach współpracy Staffly przygotowało zestaw personalizowanych testów, które zostaną umieszczone w formularzach rekrutacyjnych PKP Intercity. Ich wypełnienie odbywa się po złożeniu aplikacji na dane stanowisko, jeszcze przed kontaktem z rekruterem. Wyniki pozwolą poznać osobowość i culture-fit danego kandydata.
Testy są w pełni zintegrowane z systemem rekrutacji PKP Intercity. Ich wysyłka do kandydatów odbywa się automatycznie poprzez SMS i e-mail. Czas wypełnienia powinien zajmować od 5 do 7 minut. Wynik testu jest widoczny dla obu stron procesu od razu po jego ukończeniu.
Rozszerzenie współpracy pomiędzy podmiotami z pewnością jest efektem dobrych wyników poprzedzającego ją pilotażu. Zgodnie z danymi przedstawionymi przez Staffly, oparcie rekrutacji na testach masowych przygotowanych przez startup pozwoliło przyspieszyć ją o blisko 80%. Oprócz PKP Intercity i Biedronki, do podmiotów współpracujących ze startupem należą jeszcze Action i T-Mobile.
Źródło grafiki: LinkedIn
Warto przeczytać: Polska ma potencjał, by stać się znaczącym graczem na międzynarodowej scenie startupowej – Raport „Rynek akceleracji w Polsce”
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Pierwszy biurowiec w Polsce w całości zasilany czystą energią. ESCOlight wspiera inicjatywy dekarbonizacyjne
-
Od YouTuberów do biznesu. Kanał Dude Perfect planuje dużą inwestycję
-
„Przygotowanie do debiutu giełdowego jest obecnie naszym największym wyzwaniem” – mówi Sławomir Mentzen
-
Z gier do grywalizacji. Platforma Tribeware od spółki One2Tribe zwiększa zaangażowanie pracowników