Ausprit.com – minimalistyczna, kobieca biżuteria
Opis projektu: Biżuteria marki Ausprit charakteryzuje się minimalizmem, subtelnością i kobiecością. Nasze produkty są wykonane ze szlachetnych materiałów – głównie srebra pozłacanego lub rodowanego oraz złota, czy pereł naturalnych. Nieustannie poszerzamy naszą ofertę o nowe wzory. Na naszej stronie znajdą Państwo również produkty marki Gaura Pearls, pochodzącej z Estonii i specjalizującej się w sprzedaży biżuterii wykonanej z pereł naturalnych, słodkowodnych. W sprzedaży biżuterii stawiamy przede wszystkim na estetykę, cenę adekwatną do jakości oraz dobry customer experience m.in. poprzez dołączanie do każdego zamówienia eleganckich opakowań na biżuterię z logiem naszej firmy. Obecnie jesteśmy na etapie wzmożonych działań marketingowych, planowania przyszłych kolekcji oraz dodawania funkcjonalności do naszej strony internetowej. Nieustannie staramy się również rozwijać. Po zdobyciu fachu w ręku zamierzamy również wystartować z kolekcją Hand made.
Branża / kategoria: moda
Rok powstania: 2021
Skąd pomysł: Lubimy otaczać się ładnymi przedmiotami. Interesuje nas również moda. Chcieliśmy stworzyć markę i sklep internetowy z produktami, które sami chętnie byśmy nosili czy kupowali jako podarunki dla wyjątkowych kobiet w naszym życiu.
Dla kogo: Naszym docelowym klientem są kobiety, ceniące dobrą jakość materiałów oraz piękne, minimalistyczne wzornictwo. Grono naszych odbiorców poszerzają również panowie, którzy dokonują zakupów w naszym sklepie internetowym, aby sprawić prezenty dla swoich mam, żon, czy partnerek.
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Twórcami projektu jest młode małżeństwo z pasją do ładnych rzeczy. Kasia jako grafik zaprojektowała m.in. logo, opakowania, stronę internetową, jest odpowiedzialna za kontakt z klientem oraz prowadzi social media. Mateusz jako analityk finansowy czuwa nad logistyką i budżetem. Razem szukamy dostawców i dopracowujemy nowe kolekcje.
Konkurencja: Sklepy internetowe, sprzedające biżuterię srebrną w tym pozłacaną.
Rynki: Polska
Najbliższe cele: Rozwój funkcjonalności na naszej stronie internetowej, pozyskanie bazy zadowolonych klientów, wprowadzenie nowych kolekcji.
Zespół: 1 pracownik
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
-
„Jestem pewny, że coraz więcej spółek na rynku polskim, będzie dostrzegać potencjał modelu Virtual Biotech” – mówi CEO Auxilius Pharma, Jędrzej Litwiniuk
-
Oszczędzanie na emeryturę: wyższe limity wpłat na IKE oraz IKZE w 2024 roku
-
Jednoosobowa działalność gospodarcza: z jakich ulg może skorzystać przedsiębiorca?