Nimbler – Codzienne oferty ze zniżkami do restauracji
Opis projektu: Łączymy restauracje, które mają na puste stoły poza godzinami szczytu, z osobami, które chciałyby odkryć coś nowego w atrakcyjnej cenie.
Jesteśmy na bardzo początkowym etapie – zbieramy jako marketplace musimy znaleźć zarówno restauracje, jak i potencjalnych gości.
Mamy kilkanaście restauracji-leadów i ponad 100 zarejestrowanych użytkowników, wszystko skoncentrowane w centrum Warszawy, tak, by osiągnąć wystarczającą masę krytyczną w tej wąskiej lokalizacji. Zakładamy, że w przeciągu 2 tygodni zaczniemy łączyć restauracje i gości.
Branża / kategoria: gastronomia, life style
Rok powstania: 2021
Skąd pomysł: Podczas własnych obserwacji:
1. Koszty stałe utrzymania restauracji gwałtownie wzrosły
2. Restauracja pusta nie jest atrakcyjna dla osób, które potencjalnie byłyby zainteresowane
Dla kogo: Jest to marketplace –
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Arkadiusz Noster – Senior Software Engineer
Piotr Śmietanka – Tech Lead
Natalia Pietrzak – zarządzanie w gastronomii
Konkurencja: W polsce: FineBite, Foodsie
Za granicą: The Fork, Too Good To Go
Żaden z tych projektów nie zakłada natychmiastowości i spontaniczności. Żaden z nich nie dociera do gości w tak unikalny sposób
Rynki: Polska
Najbliższe cele: Rozpoczęcie działalności – najprawdopodobniej w przeciągu 2 tygodni zaczniemy łączyć restauracje z gośćmi wtedy, kiedy będą tego potrzebować.
Zespół: 2-5 pracowników
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rynek start-upowy powoli zaczyna odczuwać spowolnienie
-
Finansowy zastrzyk dla początkujących start-upów od UE. W drugim kwartale ’23 ruszą pierwsze konkursy
-
Polska branża medtech rośnie w siłę. Rodzime start-upy zaczynają z sukcesami podbijać zagraniczne rynki
-
Startup Poland bada polskie startupy. Wypełnij ankietę