Calligraphly
Opis projektu: Pomagamy markom i ludziom je tworzącym wyróżnić się, zwrócić uwagę i oczarować klientów w niepowtarzalny sposób. Piszemy, adresujemy i wysyłamy odręczne listy, strony i kartki okolicznościowe – prawdziwym piórem, świeżym atramentem. Pozwalamy nawiązać nową, unikalną więź z klientem lub zadbać o tę już istniejącą.
Posiadając gotową część technologiczną pozyskujemy pierwszych klientów.
Branża / kategoria: commerce, marketing
Rok powstania: 2021
Skąd pomysł: Dzięki technologii wracamy do świata offline, łącząc tradycję z nowoczesnością. Wychodzimy naprzeciw spadającej otwieralności kampanii mailowych i masowości przekazu w social mediach. Wysyłamy fizyczną korespondencję, pocztą tradycyjną. Na szeroką skalę lecz spersonalizowaną.
Dla kogo: Firmy chcący zaoferować efekt WOW w ramach swojej obsługi klienta lub procesu sprzedażowego.
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Projekt to spin-off spółki BespokeChat, gdzie stawiamy na rozwijanie spersonalizowanej komunikacji z klientem. Personalizacja komunikacji w formie listów pisanych odręcznym charakterem stanowi rozszerzenie idei świadczenia najwyższej klasy obsługi klienta.
Konkurencja: Handwrytten, Pensaki, SimplyNoted, IgnitePost
Rynki: Polska
Najbliższe cele: Rozbudowanie bazy klientów na rynku polskim.
Zespół: 2-5 pracowników
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Polska branża medtech rośnie w siłę. Rodzime start-upy zaczynają z sukcesami podbijać zagraniczne rynki
-
Polacy odkrywają nowy wymiar holografii
-
Jak zaprojektować endorfiny? Ich designerskie projekty podbijają serca fanów nowoczesnych technologii
-
Własny prąd z wiatru? Naukowcy ze Śląska wymyślili małe przydomowe turbiny wiatrowe