GetReview
Opis projektu: GetReview to aplikacja dla e-commerce służąca do zbierania i wyświetlania opinii. Dzięki rozwiązaniom, wypracowanym wraz z jej użytkownikami, skuteczność aplikacji wynosi ponad 13%. Zebrane opinie wyświetlane są w sklepie internetowym, dzięki czemu klient nie opuszcza strony sklepu w celu zapoznania się z nimi. Do opinii może być dołączone zdjęcie.
Branża / kategoria: commerce
Rok powstania: 2019
Skąd pomysł: Przed dokonaniem zakupów, od 50% do 74% klientów, szuka opinii o sklepie lub produkcie. Wbudowane w platformy systemy poleceń są nieskuteczne, a agregatory oprócz opinii o danym sklepie prezentują ofertę konkurencji. Dlatego oddaliśmy właścicielom sklepów narzędzie, dzięki któremu mogą oni skutecznie zbierać opinie, wyświetlać je w swoim sklepie. Dodatkowo całość jest dopasowana graficznie do layoutu sklepu.
Dla kogo: E-commerce
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: abonament
Pomysłodawcy projektu: CEO — Paweł Styperek — związany z e-commerce od paru lat. Tworzy sklepy internetowe na silnikach PrestaShop, WooCommerce, Shoper i Shoplo. Pomaga również w ich płatnej promocji, a także optymalizacji konwersji. Jego pierwszym SaaSem był Refericon — aplikacja do poleceń, obecnie skupia się na GetReview narzędziu służącym do zbierania opinii w sklepach internetowych.
Konkurencja: YOTPO, TrustMate
Rynki: globalny, Polska
Najbliższe cele: Integracje z kolejnymi platformami sklepowymi
Zespół: 2-5 pracowników
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
-
Zaczynał od jednoosobowej działalności gospodarczej, teraz zadebiutuje na giełdzie. Menzten SA rozpoczyna ofertę publiczną akcji
-
„Eleven Labs pokazuje, że jednorożca można zbudować w kilkanaście miesięcy” – rozmowa z Maciejem Ćwikiewiczem, prezesem PFR Ventures
-
Dotacje dla samozatrudnionych w 2024. Jak przedsiębiorcy mogą uzyskać wsparcie?
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Indywidualna interpretacja podatkowa. Kto może o nią wnioskować i ile wynosi opłata?
-
Umowa zlecenie a składki obowiązkowe. Co trzeba wiedzieć o umowie cywilnoprawnej?
-
PKD, czyli Polska Klasyfikacja Działalności. Jak wybrać odpowiedni kod działalności gospodarczej?
-
Barter, czyli sposób na brak środków w firmie. Czym jest umowa barterowa i kto może na niej skorzystać?