Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Meetch

Opis projektu: Jesteśmy polskim start-upem, który chce wnieść nową jakość na rynku zakupów grupowych. Chcemy dostarczać nowe inspiracje na spędzanie wolnego czasu oraz pozwolić zaoszczędzić na co dzień. Tutaj znajdziesz pomysł na wieczór, potrzebne Ci usługi salonów kosmetycznych, fotografów i wiele innych! Dzięki stronie www oraz aplikacji Meetch odkryjesz na nowo swoje miasto!

Nasze oferty prezentujemy w formie aukcji holenderskiej ze spadającą ceną, która doskonale angażuje konsumentów w proces zakupowy. Jednocześnie jesteśmy elastyczni i oferujemy atrakcyjne stawki prowizyjne naszym partnerom. Dzięki nam uzyskują dostęp do szerokiej bazy Konsumentów. Jesteśmy nie tylko innowacyjną platformą marketingową, ale również nowym kanałem sprzedaży usług. Z nami mogą poszerzać grono klientów, testować nowe pomysły i rozwijać swój biznes. Wystawienie oferty zajmuje kilka minut, a panel jest dostępny 24h na dobę.

Branża / kategoria: life style, marketing

Rok powstania: 2018

Skąd pomysł: Obaj wspólnicy zaczęli swoją karierę na etacie i przez wiele lat zdobywali doświadczenie w dużych korporacjach. Pewnego dnia doszli do wniosku, że łącząc swoje siły mogą stworzyć platformę rewolucjonizującą zmonopolizowany rynek zakupów grupowych, a jednocześnie będącą odpowiedzią na prawdziwe potrzeby lokalnych biznesów. W ten sposób po wielu miesiącach spędzonych na stworzeniu produktu w końcu mogli ogłosić pierwszy mały sukces będący wypuszczeniem go na rynek.

Dla kogo: Naszymi klientami są ludzie żyjący w dużych miastach poszukujący inspiracji zarówno na wyjście ze znajomymi jak i w życiu codziennym. Nasi partnerzy poprzez Meetch oferują swoje oferty taniej dzięki czemu klienci mogą wypróbować nowe pomysły i miejsca, a partnerzy zdobyć nowych użytkowników ich usług. Przede wszystkim jest to grupa osób w wieku 18-40.

Finansowanie: środki własne

Model biznesowy: sprzedaż produktu lub usługi

Pomysłodawcy projektu: Mikołaj Ignacak – odpowiedzialny za Business & Brand Development. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, doświadczenie zdobywał w firmach tj. Philip Morris, Carlsberg, Orange, Groupon, McKinsey.

Michał Kloc – odpowiedzialny za strategię B2B oraz B2C. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, doświadczenie zdobywał w firmach tj. Carlsberg, Nestle, Eurocash.

Konkurencja: Groupon, MyDeal, Grupeo

Rynki: Polska

Najbliższe cele: Zbudować silną trakcję sprzedażową z lojalną i rosnącą bazą klientów. Jednocześnie wzbogacenie oferty usług partnerów. W dłuższym okresie zdobycie finansowania w celu ekspansji na pozostałe miasta w Polsce oraz Europie.

Zespół: 2-5 pracowników

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Meetch

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.