Opis projektu: Od 6 lat tworzymy sklep internetowy. W dalszym ciągu wprowadzamy nowe produkty do higieny jamy ustnej, takie jak pasty do zębów, szczoteczki soniczne, irygatory, pasty wybielające. Ulepszamy naszą ofertę i optymalizujemy koszty związane z realizacją zamówień.
Branża / kategoria: commerce, medycyna
Rok powstania: 2013
Skąd pomysł: Trudność w dostępie do profesjonalnych produktów do pielęgnacji zębów spowodowała konieczność poszukiwania ich w specjalistycznych sklepach stomatologicznych. Klienci detaliczni w takich sklepach są traktowani jako dodatek do sprzedaży instrumentów i materiałów stomatologicznych.
Dla kogo: Zaopatrujemy gabinety stomatologiczne, które chcą prowadzić sprzedaż we własnym zakresie, oraz klientów detalicznych.
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Osoby zarządzające firmą, posiadają wykształcenie związane ze stomatologią oraz zarządzaniem zdobyte na uczelniach wyższych w Krakowie. Tu też działa nasza firma.
Konkurencja: Rozproszenie handlu internetowego na małych sprzedawców, duże sieci aptek i drogerii kosmetycznych.
Rynki: Polska
Najbliższe cele: Wprowadzenie marek własnych produktów.
Zespół: 2-5 pracowników
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Profilactica – Sklep stomatologiczny

JakDorobic.pl - blog o tematyce finansów osobistych
W ramach start-upu działa serwis internetowy JakDorobic.pl. Jest to przede wszystkim blog o…
Jacysa.pl - opinie o procesach rekrutacyjnych
Portal Jacy są? – Opinie o procesach rekrutacyjnych do zbierania merytorycznych opinii o…
my127001.pl - bezpieczeństwo w internecie i druk3D
Strona stworzona w celu dzielenia się wiedzą. Główną tematyką są artykuły związane z…
Printing-Season - nadruki na odzieży
Aktualnie koncentrujemy się, na tym aby pozyskiwać nowych klientów oraz potencjalnych partnerów. Branża…
Madman - marka odzieżowa w ulicznym stylu
Firma MADMAN to marka odzieżowa w ulicznym stylu. Sprzedaje odzież własnej marki…
MEDIAR - społeczność fanów sportów
Budujemy światową społeczność fanów sportów w pełni zarządzaną przez kibiców. Jednocześnie MEDIAR to…