Profilactica – sklep stomatologiczny

Opis projektu: Od 6 lat tworzymy sklep internetowy. W dalszym ciągu wprowadzamy nowe produkty do higieny jamy ustnej, takie jak pasty do zębów, szczoteczki soniczne, irygatory, pasty wybielające. Ulepszamy naszą ofertę i optymalizujemy koszty związane z realizacją zamówień.

Branża / kategoria: commerce, medycyna

Rok powstania: 2013

Skąd pomysł: Trudność w dostępie do profesjonalnych produktów do pielęgnacji zębów spowodowała konieczność poszukiwania ich w specjalistycznych sklepach stomatologicznych. Klienci detaliczni w takich sklepach są traktowani jako dodatek do sprzedaży instrumentów i materiałów stomatologicznych.

Dla kogo: Zaopatrujemy gabinety stomatologiczne, które chcą prowadzić sprzedaż we własnym zakresie, oraz klientów detalicznych.

Finansowanie: środki własne

Model biznesowy: sprzedaż produktu lub usługi

Pomysłodawcy projektu: Osoby zarządzające firmą, posiadają wykształcenie związane ze stomatologią oraz zarządzaniem zdobyte na uczelniach wyższych w Krakowie. Tu też działa nasza firma.

Konkurencja: Rozproszenie handlu internetowego na małych sprzedawców, duże sieci aptek i drogerii kosmetycznych.

Rynki: Polska

Najbliższe cele: Wprowadzenie marek własnych produktów.

Zespół: 2-5 pracowników

Lokalizacja: Kraków (małopolskie)

Profilactica – Sklep stomatologiczny

Dodaj start-up