S4F
Opis projektu: Zdobywanie klientów , budowanie marki
Branża / kategoria: commerce, moda
Rok powstania: 2017
Skąd pomysł: Z zainteresowań , obserwacji rynku
Dla kogo: Producenci odzieży , tekstyliów
marki modowe
Finansowanie: dotacja z UE, inkubator
Model biznesowy: abonament, reklama, sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Anna Pruszkowska , doswiadczenie biznesowe ale w inneJ branży NIŻ MODA
Konkurencja: Platformy ecommerce
Portale modowe
Multibrandy
Agencje ecommerce
Rynki: globalny, Polska
Najbliższe cele: Pozyskanie stałych kluczowych klientów , pozyskanie kluczowych partnerstw, utworzenie fundacji
Zespół: 1 pracownik
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Polecamy
-
Prowadzenie własnego biznesu jest wyzwaniem. Często jest się wyrzucanym ze strefy komfortu – rozmowa z Aliną Sztoch, CEO i Co-founderką marki Kubota
-
Trudny czas dla prowadzenia biznesu. Coraz więcej przedsiębiorców zamyka bądź zawiesza działalność gospodarczą
-
Jaki powinien być tytuł przelewu z konta firmowego na prywatne?
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Własny sklep Żabka na wyciągnięcie ręki. Poznaj wymagania, aby zostać franczyzobiorcą znanej marki
-
5 lekcji biznesu z serialu „Sukcesja”. Jak prowadzić firmę do sukcesu
-
Polska branża medtech rośnie w siłę. Rodzime start-upy zaczynają z sukcesami podbijać zagraniczne rynki
-
Polacy odkrywają nowy wymiar holografii