S4F
Opis projektu: Zdobywanie klientów , budowanie marki
Branża / kategoria: commerce, moda
Rok powstania: 2017
Skąd pomysł: Z zainteresowań , obserwacji rynku
Dla kogo: Producenci odzieży , tekstyliów
marki modowe
Finansowanie: dotacja z UE, inkubator
Model biznesowy: abonament, reklama, sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Anna Pruszkowska , doswiadczenie biznesowe ale w inneJ branży NIŻ MODA
Konkurencja: Platformy ecommerce
Portale modowe
Multibrandy
Agencje ecommerce
Rynki: globalny, Polska
Najbliższe cele: Pozyskanie stałych kluczowych klientów , pozyskanie kluczowych partnerstw, utworzenie fundacji
Zespół: 1 pracownik
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Polecamy
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością