S4F
Opis projektu: Zdobywanie klientów , budowanie marki
Branża / kategoria: commerce, moda
Rok powstania: 2017
Skąd pomysł: Z zainteresowań , obserwacji rynku
Dla kogo: Producenci odzieży , tekstyliów
marki modowe
Finansowanie: dotacja z UE, inkubator
Model biznesowy: abonament, reklama, sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Anna Pruszkowska , doswiadczenie biznesowe ale w inneJ branży NIŻ MODA
Konkurencja: Platformy ecommerce
Portale modowe
Multibrandy
Agencje ecommerce
Rynki: globalny, Polska
Najbliższe cele: Pozyskanie stałych kluczowych klientów , pozyskanie kluczowych partnerstw, utworzenie fundacji
Zespół: 1 pracownik
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z
o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz
wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu
użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje
nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Polecamy
-
„Śmiało możemy powiedzieć, że tworzymy nową kategorię innowacyjnych produktów” – Magdalena Dudarska-Rodak, współzałożycielka Pet Form Labs
-
„Rodzime biznesy powinny bardziej skalować się na świat. Przede wszystkim do Stanów Zjednoczonych” – Bogusława Cimoszko-Skowroński, StartSmart CEE
-
Wirtualne biuro a koszty działalności. Czy to się opłaca?