Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Solvbot – system obsługi procesów upadłościowych

Opis projektu: Solvbot to zautomatyzowany system obsługi procesów upadłościowych i bezpiecznego zarządzania obiegiem dokumentów, który skraca czas prowadzenia spraw, automatycznie procesuje i porządkuje dokumentację, pozwala na komunikację ze wszystkimi interesariuszami z poziomu aplikacji i obniża koszty prowadzenia kancelarii. Nasz produkt to oprogramowanie dedykowane do specyfiki pracy doradców restrukturyzacyjnych z wbudowanym maszynowym uczeniem się, automatyzacją, funkcją repozytorium dokumentów i modułami komunikacyjnymi. System sam generuje kluczowe pisma i zarządza obiegiem zarówno cyfrowych i papierowych dokumentów, pilnuje terminów i przeprowadza wszystkie niezbędne kalkulacje ekonomiczne.

Solvbot to już w pewni funkcjonujące oprogramowanie. Współpracujemy z kilkoma biurami doradców restrukturyzacyjnych i cały czas rozbudowujemy system o nowe funkcjonalności. W naszym systemie, z powodzeniem procesowane są postępowania upadłościowe i restrukturyzacyjne kilku największych podmiotów na rynku.

Już teraz możemy powiedzieć, że Solvbot radykalnie obniża koszty postępowania oraz skraca czas procesów przynosząc naszym klientom wymierne korzyści zarówno finansowe, operacyjne jak i wizerunkowe.

Branża / kategoria: prawo

Rok powstania: 2019

Skąd pomysł: Pomysł narodził się, kiedy odkryliśmy, że czegoś podobnego nie ma na rynku. Kancelarie nadal korzystają z teczek, papierów i spędzają dużo czasu na poszukiwaniu konkretnego dokumentu wśród setek podobnych. Pracownicy kancelarii nie mają możliwości dostępu do dokumentów, jeżeli nie są fizycznie w biurze. Tworząc Solvbot postanowiliśmy ułatwić prowadzenie procesu upadłościowego każdemu pracownikowi kancelarii. Digitalizujemy większą część postępowania, zastępujemy papierowe rejestry korespondencji, kalendarz pilnuje terminów, specjalnie skonstruowany silnik generuje pisma do interesantów. Korzystamy tutaj z zaawansowanych algorytmów Machine Learning. Tworzenie pism za pomocą Solvbot trwa kilka minut, wcześniej – wiele godzin.

W biurach Doradców Restrukturyzacyjnych spędziliśmy wiele tygodni dokumentując i usprawniając procesy, w celu opracowania architektury naszego systemu. Poniekąd staliśmy się ekspertami w Prawie Upadłościowym i Prawie Restrukturyzacyjnym!

Dla kogo: Naszymi docelowymi klientami są kancelarie doradców restrukturyzacyjnych, pełnomocnicy restrukturyzowanych przedsiębiorców oraz w najbliższej przyszłości firmy konsultingowe zajmujące się restrukturyzacją przedsiębiorstw. Pośrednio: uczestnicy postępowania (dłużnicy), wierzyciele, sądy oraz kancelarie prawne.

Finansowanie: środki własne

Model biznesowy: abonament

Pomysłodawcy projektu: Piotr Sarecki, współzałożyciel

Konsultant do spraw zmian organizacyjnych, specjalista w zakresie transformacji i restrukturyzacji przedsiębiorstw. Właściciel firmy konsultingowej Trisar, wykładowca akademicki i absolwent studiów MBA.

Szymon Sobczak, współzałożyciel

Twórca systemów ułatwiających ludziom pracę. Architekt systemów informatycznych do przetwarzania dużych ilości danych z 10-letnim doświadczeniem. Programuje, buduje systemy uczenia maszynowego, a w wolnym czasie fotografuje krajobrazy.

Konkurencja: Ze względu na to, że Solvbot pisany jest od początku z myślą o Doradcach Restrukturyzacyjnych, nie zaobserwowaliśmy do tej pory obecności większych konkurentów w tej dziedzinie. Istnieją systemy wspomagające obsługę kancelarii prawnych, które niektórzy syndycy adaptują do swoich potrzeb oraz systemy – rejestry postępowań upadłościowych, ale żadna konkurencja nie zajmuje się tworzeniem oprogramowania, które automatyzuje i skraca większość procesów restrukturyzacyjnych i upadłościowych. Jesteśmy w tym polu pierwsi, zarówno w Polsce jak i poza granicami kraju. Dlatego też w niedalekiej przyszłości planujemy ekspansję międzynarodową.

Rynki: globalny

Najbliższe cele: Pracujemy w formule ciągłego udoskonalania naszego produktu. W najbliższym czasie w planie mamy dodanie kilku znaczących funkcji, np.: w pełni zautomatyzowane sprawozdanie rachunkowe, dynamiczne plany podziału, Wirtualny Pokój Spotkań w którym spotykać się będą wszystkie strony postępowań oraz rozpoczynamy prace nad automatycznym modułem restrukturyzacyjnym – modułem analityczno-prognostycznym który usprawni zarządzanie przedsiębiorstwem w restrukturyzacji.

Zespół: 1 pracownik

Lokalizacja: Kraków (małopolskie)

Solvbot

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.