Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Staviori

Opis projektu: Tworzymy dla wyjątkowych Klientów, którzy cenią wzornictwo i kunszt włoskiego złotnictwa. Specjalizujemy się w biżuterii dla kobiet, z szacunkiem wykonując ekskluzywne pierścionki zaręczynowe zawierające żółte złoto, białe złoto i srebro najwyższych prób

Branża / kategoria: inne

Rok powstania: 2008

Skąd pomysł: Marka Staviori kontynuuje tradycję włoskich mistrzów złotnictwa, którzy zasłynęli z tworzenia biżuterii pięknej i wyjątkowej

Dla kogo: Również młode dziewczyny znajdą tu biżuterię dla siebie.

Finansowanie: inne

Model biznesowy: inne

Pomysłodawcy projektu: Staviori tworzy niepowtarzalną biżuterię na indywidualne zamówienie klientów. Każdy produkt może być dowolnie zmodyfikowany wedle życzenia swojego przyszłego właściciela, począwszy od koloru złota, poprzez jakość kamieni, a na samym stylu skończywszy

Konkurencja: Przedstawiamy pierścionki zaręczynowe z brylantami i innymi kamieniami szlachetnymi, które dodadzą blasku wyjątkowej chwili oświadczyn. Oferujemy modele klasyczne i proste, jak również nieco bardziej finezyjne w formie.

Rynki: Polska

Najbliższe cele: Ponadto, marka Marcelllo Staviori oferuje swoim klientom bezpłatną, coroczną usługę odświeżenia/wyczyszczenia zakupionej biżuterii ze złota z kamieniami szlachetnymi. Warunkiem wykonania takiej usługi jest przysłanie do nas biżuterii oraz pokrycie kosztu przesyłek w obie strony.

Zespół: 10-15 pracowników

Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)

Staviori

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.