Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

ZakupyZdowozem.pl

Opis projektu: Zakupy z dowozem to platforma zakupowa, wirtualna galeria handlowa, nowoczesna i przejrzysta w obsłudze. Jest ona zintegrowana z siecią dostawców mobilnych . Dzięki zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych zrewolucjonizuje ona rynek zakupów tradycyjnych. Dzięki niej robienie zakupów w czasie rzeczywistym wymaga od kupującego minimalnego zaangażowania czasowego. Oferuje dowóz do klienta z kilku miejsc nawet tego samego dnia. Klient może za jej pośrednictwem zrobić zakupy codzienne (spożywcze), ale także kupić pralkę, telewizor, kwiaty, odzież, etc.
Poprzez kilka kliknięć myszką można złożyć zamówienie z dostawą nawet w ciągu jednej godziny lub na zaplanowany termin. Przy jednym zamówieniu i jednej dostawie klient może otrzymać asortyment z kilku różnych punktów sprzedaży bez konieczności noszenia ciężkich zakupów – dostawca dostarczy zamówienie na wskazany adres, bezpośrednio pod drzwi klienta. Zamówienia można dokonywać z każdego miejsca w kraju czy na świecie.

Branża / kategoria: commerce

Rok powstania: 2017

Skąd pomysł: Projekt powstał na bazie długoletniej współpracy polegającej na kompleksowej obsłudze obiektów sieci takich jak: Tesco, Biedronka, Lidl, Aldi, Kaufland, Lewiatan, Dino, Castorama, Obi, Lotos, etc. Projekt był testowany przed wdrożeniem pod względami organizacyjnymi, logistycznymi, systemowymi ponad rok przed oficjalnym startem.

Dla kogo: Usługa Zakupy z dowozem kierowana jest do mieszkańców miast wojewódzkich i powiatowych oraz położonych w obrębie około 15 kilometrów od ich granic mniejszych miejscowości. Z usługi zakupów z dowozem najchętniej korzystają osoby przyzwyczajone do zakupów online jak i takie, dla których jest to nowość, młode matki, które poświęcają każdą chwilę na opiekę nad dzieckiem, przez co nie zostaje go już na robienie zakupów, klienci przyzwyczajeni do zakupów z konkretnych dyskontów a także osoby niepełnosprawne ruchowo oraz niesamodzielne fizycznie, dla których niemożliwe jest zrobienie zakupów bez pomocy osób trzecich. Jest to rynek o niskim stopniu penetracji przez konkurencję przez co daje duże możliwości wzrostowe. W Polsce od kliku lat zaczyna się rozwijać rynek zakupów online i obecne trendy wskazują na to, że stanie się on jeszcze bardziej popularny i Polacy z roku na rok będą znacznie chętniej z takiej możliwości korzystali.

Finansowanie: środki własne

Model biznesowy: abonament, inne, sprzedaż produktu lub usługi

Pomysłodawcy projektu: Pomysłodawcą projektu oraz jego twórcą jest osoba, która ma wieloletnie doświadczenie w kompleksowy utrzymaniu obiektów w którym działa od kilku lat niewątpliwie pozwoliło mu bardzo dokładnie poznać rynek i jego potrzeby.
Zdobył szerokie doświadczenie w zakresie prowadzenia działalności oraz poznał zasady jakimi rządzi się rynek. Dzięki zarządzaniu wieloma firmami zdobył również rozległe kontakty biznesowe wśród kadry zarządzającej obiektami typu: Biedronka, Lidl, Aldi, Castorama. Może się on wykazać także znajomością z zakresu branży handlu internetowego, tworzenia i zarządzania stronami internetowymi.
Zdobyte doświadczenie w wielu dziedzinach niewątpliwie pozwoli na sprawne zarządzanie projektem.

Konkurencja: Konkurencja bezpośrednia:
• Markety oferujące dowóz własnego asortymentu: Tesco, Auchan, Piotr i Paweł
• Serwisy posiadające własne magazyny: Frisco, dodomku.pl

Rynki: Polska

Najbliższe cele: Główne cele na najbliższy okres to
– Rozszerzenie działalności
Pierwszym etapem będzie wdrożenie usług spółki we wszystkich miastach wojewódzkich. Kolejno planowane jest uruchomienie tejże usługi we wszystkich miastach powiatowych, aby także klienci z mniejszych miejscowości również mogli korzystać z usług Zakupy z dowozem.

Nawiązanie współpracy
Podjęcie współpracy z większością największych podmiotów na rynku, takimi jak North Food, Kaufland, Carrefour, Drogerie Natura, etc
Rozbudowa systemu teleinformatycznego: strona WWW dla klientów, panel zarządzania zamówieniami, aplikacja dla dostawców, aplikacja dla Klientów, integracja s usługami lokalizacji, integracja z urządzeniami IoT.

Zespół: 10-15 pracowników

Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)

Zakupy z Dowozem

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.