Airbnb wśród coworkingów. Izraelski start-up wchodzi na polski rynek
Wraz z końcem maja, zadebiutował w Polsce izraelski start-up Spacing.com. Jest to wyszukiwarka obiektów coworkingowych, sal konferencyjnych, kreatywnej przestrzeni biurowej. – Polska bardzo dynamicznie się rozwija właśnie w ujęciu przestrzeni coworkingowych, dlatego to właśnie tutaj postanowiliśmy zainwestować – mówił Eitan Singer, CEO spacing.com.
Z reguły start-upy jako kierunki swojej początkowej ekspansji wybierają Europę Zachodnią lub też USA. Jednak inaczej było w przypadku izraelskiego start-up Spacing.com, gdzie kraj nad Wisłą znalazł się na liście państw, w których start-up rozpoczyna swoją działalność. Poza Polską jest jeszcze Anglia i ich rodzinny Izrael.
Jednym z decydujących czynników, dlaczego nasz kraj został wybrany był dynamicznie rozwijający rynek coworkingowy w Polsce. Na polskim rynku w ostatnim czasie pojawili się duzi gracze tacy jak Mindspace (w Hali Koszyki) czy WeWork. Jednak nie tylko w Warszawie trwa hossa na tym rynku. Podobna sytuacja jest chociażby we Wrocławiu, w Krakowie czy też Trójmieście.
Spacing.com to wyszukiwarka typu marketplace, czyli jest zblizona do Airbnb czy też Booking. Dedykowana jest podmiotom, którzy poszukują swoje miejsce do pracy. – Pomagamy użytkownikom znaleźć optymalne dla nich rozwiązanie. – mówi Patrycja Zielińska, koordynująca wdrożenie spacing.com w Polsce
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
- Jak wybrać najlepszy coworking?
- Zamiast „wypasionych” biurowców kontenerowa wioska dla start-upów
- Postawili na własny start-up. „Przychody rosną z miesiąca na miesiąc”
- Przestrzenie coworkingowe w Polsce. Przegląd ofert dla start-upów
Bartłomiej Godziszewski
MamBiznes.pl
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rośnie popularność szkół językowych. Własna placówka czy biznes w modelu franczyzowym?
-
Stacja benzynowa w modelu franczyzowym pod szyldem Circle K. Również inne sieci paliw oferują takie rozwiązanie
-
Jak zacząć programować? Sprawdzamy jak podjąć pracę w tym zawodzie
-
Fotobudka 360 jako pomysł na biznes. Sprawdzamy czy nadal cieszy się dużą popularnością