Biletomat kupił serwis Wlotki. Pod skrzydłami także FTB.pl

Wzrost zasięgu agencji Time For Friends i bileterii Biletomat.pl w ostatnich miesiącach jest wynikiem m.in. wielu zmian strukturalnych, ale też rozwojem kolejnych stref tematycznych w ramach szeroko rozumianej rozrywki online. Do ekosystemu agencji Time For Friends dołączają właśnie nowe podmioty – FTB.pl i Wlotki.pl – portal i bileteria ściśle związane z komercyjną muzyką taneczną.

Poza poszerzeniem tematyki w obrębie poszczególnych portali (Przeczytaj o rozbudowie redakcji Rytmy.pl), agencja Time For Friends przygotowywała się do powiększenia swojej rodziny mediowej. Niedawno zarząd podjął decyzję o przyłączeniu do grupy dużego serwisu tematycznego, czyli FTB.pl, który jest nieodłącznym elementem branży muzycznej od ponad 20 lat.

Ta sytuacja to ewenement na rynku portali muzycznych. Takie fuzje nie zdarzają się często. Bardzo cieszymy się, że udało nam się dojść do porozumienia z właścicielami FTB.pl, z którymi przez wiele lat konkurowaliśmy o wspólny rynek zarówno w kwestii eventów jak i odbiorców. My zyskujemy w portfolio, kolejny duży podmiot i ogromne zasięgi, Marek i Dawid z kolei, pewność, że ich dzieło poprowadzimy w najlepszym możliwym kierunku – tak jak dotychczas robiliśmy to z naszymi portalami Muno.pl i Rytmy.pl. – mówi Dyrektor Kreatywny Time For Friends, Alex Kubaczewski.

Po ponad dwóch dekadach wspólnie z Markiem rozstajemy się z portalem FTB.pl. Portal wraz z bileterią Wlotki.pl przekazujemy w bardzo dobre ręce kolegów po fachu z agencji Time For Friends. Jeśli kiedykolwiek rozważaliśmy, komu powierzyć zadanie kontynuacji i rozwoju platformy, to byłby to właśnie podmiot branżowy. I tak właśnie dzieje się w tym przypadku – mówi Dawid Szczepaniak, który wraz z Markiem Marciniakiem tworzyli FTB.pl i Wlotki.pl

FTB.pl (skrót od Feel the Beat), pozwala na promowanie wydarzeń ze świata komercyjnej muzyki tanecznej. Platforma posiada 300 tys. zarejestrowanych użytkowników, a także niezwykle cenną bazę miejsc, które wraz z odbiorcami i fanami serwisu tworzą unikatową “rodzinę”. Powiększenie ekosystemu Time For Friends o serwis FTB.pl daje ogromne i nowe możliwości kontentowe samej agencji, ale także w naturalny sposób uzupełnia rodzinę tematycznych portali Rytmy.pl i Muno.pl.

FTB.pl to bogata historia wydarzeń, z którymi fani portalu są emocjonalnie związani mimo upływających lat. Szanujemy to i obiecujemy, że treści o takiej tematyce będą nadal miały swoje miejsce w serwisie. Jednocześnie chcemy by FTB.pl było portalem rozrywkowym numerem 1 w grupie młodych ludzi w wieku 18-24 lat, więc pierwsze działania jakie podjęliśmy związane są z dostosowaniem portalu pod wersję mobilną. Kolejnym zadaniem było wpięcie platformy w nasz ekosystem, dzięki czemu, naszym partnerom – organizatorom wydarzeń i markom, możemy oferować jeszcze lepsze dotarcie i zasięgi. – opowiada Alex Kubaczewski.

Ważnym elementem transakcji było nabycie przez Biletomat.pl bileterii Wlotki.pl, która specjalizuje się w sprzedaży biletów na duże festiwale i większe wydarzenia halowe muzyki trance, EDM i nie tylko.
Rynek bileterii w Polsce wymaga proaktywnej postawy i wykorzystywania szans rynkowych na powiększanie swojego portfolio i poszerzenia współpracy o kolejnych organizatorów i promotorów. Taką szansę widzimy w przejętej platformie Wlotki.pl, klientom której, chcemy zaoferować sprawdzone i skuteczne rozwiązania ekosystemu Time For Friends, oraz fachową obsługę w zakresie wydarzeń, z której słynie Biletomat.pl. – wyjaśnia Konrad Kubaczewski, CEO i Prezes Zarządu Time For Friends.

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*