Mail od prezesa Amazona, czyli jak rozwiązać szybko każdy problem

Amazon to duża firma, gdzie bardzo ciężko jest kontrolować każdy element pracy. Dlatego twórca amerykańskiego giganta wpadł na pomysł jak poprawić funkcjonowanie firmy. W momencie otrzymania skargi od klientów, do właściwego zespołu Jeff Bezos wysyła krótką wiadomość o treści „?”.

Jeff Bezos, Źródło: FORUM

Jeff Bezos, twórca oraz dzisiejszy CEO Amazona, chciałby aby każdy jego klient był w pełni zadowolony z jakości świadczonych usług. Jednak przy tak dużej firmie nietrudno, aby coś poszło nie tak. Prezes amerykańskiego giganta posiada stały adres e-mail od początku istnienia firmy : jeff@amazon.com. To właśnie na tę pocztę mogą spływać wszelkie skargi z całego świata.

W momencie gdy pojawi się wiele maili dotyczących tego samego problemu, Bezos wysyła wiadomość do działu, którego dotyczy krótką wiadomość. W treści wpisuje tylko jeden symbol – „?”. W momencie otrzymania takiego maila, cały zespół w bardzo krótkim czasie mobilizuje się w celu odnalezienia przyczyn zaistniałego problemu.

Tak prowadzona polityka nie jest przypadkowa. Jeff Bezos wielokrotnie podkreślał, że nie ufa suchym danym statystycznym, a jedynie opinii jego klientów.

Przeczytaj także na MamBiznes.pl

Bartłomiej Godziszewski
MamBiznes.pl

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*