Stworzyły naklejkowy biznes
W dzisiejszym „Pomyśle na biznes” pokażemy Wam, jak prowadzi się biznes naklejkowy. Brzmi dziwnie? To zobaczcie, o co chodzi.
– Dekornik to sklep internetowy z naklejkami i tapetami dla dzieci. Istniejemy na rynku od ponad dziesięciu lat, natomiast w takiej formie obecnej jesteśmy od lat trzech. Wtedy właśnie zrobiłyśmy switch na produkty typowo dziecięce i zaczęłyśmy produkować i wymyślać własne wzory – mówi Paulina Glanowska, współwłaścicielka Dekornika.
Przez pierwsze lata firma zajmowała się produkcją tapet dla dorosłych.- Wzory były kompletnie inne od tego, co robimy teraz i klient też był kompletnie inny. To był moment, że na rynku dopiero pojawiały się fototapety i zaczynało się o tym myśleć inaczej niż o takich tapetach znanych z lat 80-tych. To był nowinka – wspomina Paulina.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
- Powrót króla fryzjerów, czyli o tym jak prowadzi się biznes fryzjerski
- Międzynarodową korporację zamieniła na salon paznokci
- Stworzyli przejrzystą markę. Otwarcie mówią za co klient płaci
Justyna Smolińska
Wszystko Kasia...Tam nikt nic nie robi tylko KASIA !!!
Brawo Kasiu !!!
:)