Ta aplikacja pozwoli zrealizować marzenia milenialsów. Start-up pozyskał 9 mln euro
Pokolenie milenialsów uchodzi za bardzo roszczeniowe, jednocześnie mające wielkie plany i marzenia. Jednak na drodze do ich realizacji często stoją pieniądze, a właściwie ich brak. Jednak sztokholmski start-up znalazł na to sposób. Na rozwój swojego pomysłu twórcy otrzymali 9 mln euro.
Dzisiejsi 20- i 30-latkowie są określani jako pokolenie milenialsów (pokolenie Y). Część osób wskazuje, że są to osoby leniwe, zbyt pewne siebie i oczekujące, że wszystko poda im się na tacy. Jednak z drugiej strony są to często osoby, dla których granice nie istnieją, chcąc jak najlepiej poznawać świat nie tylko realny, ale i wirtualny. Jednak generuje to niestety znaczne wydatki.
Szwedzki start-up postanowił temu zaradzić, dlatego też stworzył aplikację dedykowaną milenialsom o nazwie Dreams. Jej działanie jest dość proste. Na samy początku wystarczy wybrać cel, na jaki będziemy oszczędzać, który obecnie zostało zarejestrowanych blisko 600 tys. Następnie wybierając daną aktywność można z niej zrezygnować np. diety pudełkowej. Dzięki temu zaoszczędzone pieniądze trafiają na nasz cel. Aplikacja daje także możliwość inwestowania już zebranych środków. Jak wskazują twórcy, po dwóch latach obecności na rynku Dreams pomaga ponad 300 000 użytkownikom osiągnąć swoje cele i zaoszczędzić średnio 135 EUR więcej miesięcznie niż wcześniej.
Sukces, który osiągnęła aplikacja sprawił, że udało się twórcom pozyskać 9 mln euro na rozwój swojego pomysłu.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Od YouTuberów do biznesu. Kanał Dude Perfect planuje dużą inwestycję
-
„Przygotowanie do debiutu giełdowego jest obecnie naszym największym wyzwaniem” – mówi Sławomir Mentzen
-
Z gier do grywalizacji. Platforma Tribeware od spółki One2Tribe zwiększa zaangażowanie pracowników
-
Znane-nieznane nazwiska kobiet biznesu. Historie przedsiębiorczych kobiet, których być może nie znajdziesz na pierwszych stronach gazet