Znamy zwycięzcę WARSAW booster’19. Warszawiacy wybrali
W warszawskim konkursie start-up WARSAW booster’19 wzięło udział 30 start-up. Jednak nie typowym rozwiązanie okazała się forma głosowania na najlepszy start-up. Organizatorzy zdecydowali, że to sami Warszawiacy będą mogli wybrać.
Zakończyła się właśnie druga edycja warszawskiego programu akceleracyjnego WARSAW booster’19. Finansowany przez władze Warszawy konkurs, skupiał się na wyzwaniach związanych z koncepcją smart city i miasta przyjaznego mieszkańcom.
– Celem naszego programu było wsparcie uczestników w przygotowaniu atrakcyjnej propozycji biznesowej, dedykowanej poszczególnym partnerom. Każdy ze start-upów otrzymał dostęp do wiedzy dotyczącej potrzeb rynkowych – co istotne, wiele z nich dobrze wykorzystało tę szansę – mówi Tomasz Kowalczyk, reprezentujący butik doradczy Rebels Valley, wspierający zarządzanie programem.
W programie uczestniczyło 30 start-upów, jednak zwycięzca może być tylko jeden, lecz nie w tym przypadku. Najwięcej punktów otrzymały dwa pomysły Parkcash oraz Veturai. – Uczestnictwo w programie WARSAW booster’19 pozwoliło nam nawiązać kontakt m.in. z Legią Warszawa, gdzie rozpoczęliśmy rozmowy na temat potencjalnej współpracy. Do tego wspólnie z Biurem Edukacji m.st. Warszawa analizujemy możliwość wykorzystania naszej technologii w przestrzeni miejskiej – mówi Konrad Kostrzewa z Veturai. — Bardzo cieszymy się z nagrody przyznanej przez biznesowe jury, ale przede wszystkim zależy nam na tworzeniu nowych relacji biznesowych. Toczymy obecnie rozmowy władzami Warszawy, ale także z Orange, Budimexem czy Legią Warszawa. – mówi natomiast Konrad Kostrzewa prezes ParkCash.
Nagrodę specjalną programu przyznano dla zwycięzcy otwartego głosowania internetowego People Choice – działającemu na rynku inteligentnych miast start-upowi Smart Factor. Poza dofinansowaniem misji biznesowej spółka otrzymała również voucher na usługi doradcze świadczone wspólnie przez partnerów merytorycznych projektu — Rebels Valley oraz DZP. Jednak to nie jedyna nagroda, którą otrzymali start-upowcy. Dodatkowo sześciu najwyżej ocenionych uczestników miało możliwość zaprezentowania się klientom i inwestorom podczas odbywającej się w Warszawie międzynarodowej konferencji Wolves Summit. Co więcej, spółki te otrzymają od miasta wsparcie w organizacji biznesowych wizyt studyjnych za granicą.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rośnie popularność szkół językowych. Własna placówka czy biznes w modelu franczyzowym?
-
Stacja benzynowa w modelu franczyzowym pod szyldem Circle K. Również inne sieci paliw oferują takie rozwiązanie
-
Jak zacząć programować? Sprawdzamy jak podjąć pracę w tym zawodzie
-
Fotobudka 360 jako pomysł na biznes. Sprawdzamy czy nadal cieszy się dużą popularnością