Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Zygmunt Chajzer rusza z własnym proszkiem do prania

Zygmunt Chajzer postanowił wykorzystać rozpoznawalność jaką dały mu reklamy proszku Vizir. Prezenter i celebryta po tym, jak przestał być twarzą znanej marki zdecydował się stworzyć własną. Pod szyldem Mr. Ziggi zamierza sprzedawać ekologiczny proszek do prania.

Fot. Puls Biznesu/ Marek Wiśniewski

Prezenter od lat kojarzony był z reklamowanie proszków do prania Vizir. Lata współpracy prezentera z Procter & Gamble zaowocowały kultowymi filmikami i memami. W ubiegłym roku drogi firmy i Zygmunta Chajzera się rozeszły – globalny koncern zakończył współpracę ze znaną twarzą. Wygląda na to, że ten czas Chajzer wykorzystał na budowanie własnego brandu środków czystości.

Jak donosi pb.pl Zygmunt Chajzer ma w lipcu wypuścić na rynek nowy, ekologiczny proszek do prania. Pomysłodawca przyznaje, że Vizir to był proszek dla masowego odbiorcy. Teraz chce pod swoją marką sprzedawać produkt ekologiczny. Przyznaje, że jest to nisza, ale w tym widzi właśnie potencjał wejścia do świadomości klienta, który do tej pory nie wiedział o istnieniu ekologicznych odpowiedników.

Zadanie nie będzie łatwe ponieważ na rynku wartym 1,5 mld zł konkurencja jest spora i dysponująca ogromnymi środkami na marketing. Kapitałem Zygmunta Chajzera jest jego rozpoznawalność i to jego główny atut. Czy to wystarczy, by wydrzeć swój kawałek tortu czas pokaże. W tej chwili prezenter zakończył etap przygotowywania produkcji, którą zajmie się zakład zlokalizowany na Podlasiu. Na sklepowe półki ekologiczne proszki Mr. Ziggi trafią w lipcu. Więcej na pb.pl.

Przeczytaj także na MamBiznes.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Michał Danberg 23 cze 2020 (08:59)

i ta reklama w TV: "... Co kryje się za bramką nr 3? -tududududdudu - ROCZNY ZAPAS Mr. Ziggi! #gimbusyniepamietajo