Targi Przedsiębiorczości i Rozwoju Biznesu
W dniach 10-11 października 2008 r.w Szczecinie, na terenie obiektów Międzynarodowych Targów Szczecińskich odbędą się 3. Targi Przedsiębiorczości i Rozwoju Biznesu PROBIZNES. Targi PROBIZNES to swoiste kompendium wiedzy dla przedsiębiorców, promujące wszelkie rodzaje aktywności gospodarczej, skierowane głównie do Małych i Średnich Przedsiębiorstw z terenu północnej i zachodniej Polski.
Rynek produktów i usług przeznaczonych dla biznesu rozwija się intensywnie, a od momentu wejścia Polski w struktury Unii Europejskiej powiększył się dodatkowo o te związane z funduszami unijnymi. Dla przedsiębiorców oczywista jest konieczność stałego rozwoju firmy – śledzenie rynku, obserwacja konkurencji, poznawanie i wykorzystywanie nowych możliwości i inwestowanie. Niejednokrotnie trzeba wiele czasu i uwagi by dokładnie poznać i porównać produkty, usługi dla biznesu oraz skorzystać z możliwości jakie się z nimi wiążą.
Targi Przedsiębiorczości i Rozwoju Biznesu są platformą spotkań przedsiębiorców z instytucjami i firmami oferującymi produkty, usługi dla biznesu, są miejscem wymiany doświadczeń, ich rola ma również charakter edukacyjny. Tu w jednym miejscu i czasie, specjalnie dla przedsiębiorców czekają: konkretne informacje, nowe przydatne kontakty, indywidualne doradztwo i wsparcie.
Formuła targów
Probiznes składa się z dwóch podstawowych części:
– prezentacje na stoiskach – bezpośredni kontakt z doradcą, konsultantem firmy lub instytucji,
– panel szkoleniowy– szkolenia, prezentacje, konferencje
W pierwszym dniu tegorocznych Targów Probiznes odbędzie się inauguracja działalności w Polsce sieci EUNOP. Z tej okazji odbędzie się szereg prezentacji, seminariów, warsztatów dotyczących transgranicznej współpracy przedsiębiorców poruszających tematykę m. in. Ponadnarodowych usług dla sektora MSP czy możliwości otworzenia firmy w Berlinie/Brandenburgii lub znalezienia tam partnerów.
Odbiorcy
To przedsiębiorcy głownie z sektora MSP. Osoby będące na początku budowania własnej firmy, przedsiębiorcy, którzy rozwinęli już swoją działalność i poszukują usprawnień w dziedzinie zarządzania lub poszukują partnerów.
Wystawcy – branże
Podczas targów ofertę swą zaprezentują przede wszystkim:
– Instytucje otoczenia biznesu
– Firmy szkoleniowe, doradcze, pośredniczące w pozyskiwaniu funduszy unijnych,
– Instytucje finansowe – banki, fundusze poręczeniowe, pożyczkowe
– Firmy oferujące rozwiązania informatyczne dla biznesu
– Uczelnie wyższe – studia dofinansowane, e-learning
– Firmy oferujące usługi outsourcingowe
– Gminy i powiaty
Udział w Targach Probiznes
Korzyści dla wystawców
Probiznes to projekt skierowany głównie do przedsiębiorców, co daje wystawcom możliwość dotarcia do wyselekcjonowanej grupy odbiorców. Udział w targach umożliwia pełniejsze rozpoznanie ich potrzeb, pozwala na nawiązanie nowych kontaktów oraz wymianę poglądów i doświadczeń.
Targi to doskonałe miejsce promocji i kreowania marki w środowisku.
Korzyści dla odwiedzających
Przedsiębiorcy odwiedzając targi mają okazję nawiązać kontakty z wieloma doradcami,
przedstawicielami firm i instytucji. Obecność na targach to także możliwość udziału w seminariach i warsztatach. Dla początkujących przedsiębiorców targi to niecodzienna okazja do nawiązania intratnych kontaktów.
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Jak obliczyć staż pracy? Podpowiadamy, jak nie popełnić błędu
-
Nienormowany czas pracy, czyli co oznacza dla pracownika i pracodawcy
-
Cykl Edukacyjny: obligacje skarbowe jako bezpieczna forma lokowania oszczędności
-
Cykl Edukacyjny: Inwestowanie Oszczędności. Rozpoczynamy serię artykułów o lokowaniu kapitału