Oświadczenie MasterCard dotyczące usługi chargeback
MasterCard czuje się zaniepokojony praktykami biur podróży, utrudniającymi swoim klientom dokonywanie płatności kartami płatniczymi i kredytowymi za usługi turystyczne.
Zakup kartą daje gwarancję tego, że klient nie straci pieniędzy w przypadku bankructwa biura podróży, bądź problemów z jego wypłacalnością. Jest to możliwe dzięki usłudze chargeback – obciążenia zwrotnego, w wyniku którego następuje zwrot pieniędzy z konta sprzedawcy (towaru czy usług) na konto posiadacza karty bez poniesienia przez niego jakichkolwiek dodatkowych kosztów.
Co najważniejsze, chargeback dotyczy wszystkich transakcji dokonanych kartą debetową oraz kredytową poprzez internet, telefon oraz terminal.
Usługa chargeback to wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów i zabezpieczenie ich interesów, bowiem jedynie przy zakupie usługi turystycznej kartą płatniczą bądź kredytową, klient może otrzymać zwrot płatności.
/MasterCard
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Pierwszy biurowiec w Polsce w całości zasilany czystą energią. ESCOlight wspiera inicjatywy dekarbonizacyjne
-
Od YouTuberów do biznesu. Kanał Dude Perfect planuje dużą inwestycję
-
„Przygotowanie do debiutu giełdowego jest obecnie naszym największym wyzwaniem” – mówi Sławomir Mentzen
-
Z gier do grywalizacji. Platforma Tribeware od spółki One2Tribe zwiększa zaangażowanie pracowników