W kampanii gospodarka na drugim planie
Podczas kampanii wyborczej gospodarka znalazła się na drugim planie. Tak ocenia analityk finansowy ING TFI Paweł Cymcyk.
Ekspert przypomina, że głowa państwa w sprawach gospodarczych nie podejmuje wielu kluczowych decyzji. Dodaje, że znaczna część kampanii była raczej przygotowaniem gruntu pod jesienne wybory parlamentarne, a nie wyrazem zamiarów kandydatów. Paweł Cymcyk dodaje, że na nastroje inwestorów najbardziej wpłynął wynik pierwszej tury wyborów, kiedy zmiana na stanowisku prezydenta okazała się możliwa.
Druga tura wyborów prezydenckich odbędzie się w niedzielę.
Informacyjna Agencja Radiowa/IAR/Arkadiusz Augustyniak/dj
Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Polecamy
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Pierwszy biurowiec w Polsce w całości zasilany czystą energią. ESCOlight wspiera inicjatywy dekarbonizacyjne
-
Od YouTuberów do biznesu. Kanał Dude Perfect planuje dużą inwestycję
-
„Przygotowanie do debiutu giełdowego jest obecnie naszym największym wyzwaniem” – mówi Sławomir Mentzen
-
Z gier do grywalizacji. Platforma Tribeware od spółki One2Tribe zwiększa zaangażowanie pracowników