ZooHoryzonty.pl
Naszą pasją są zwierzęta, a naszą misją – poszerzanie wiedzy o nich. Propagujemy nowe rozwiązania ulepszające życie pupili i ich właścicieli oraz informujemy o wydarzeniach dla miłośników. Naszym śmiałym marzeniem jest pozytywny przekaz, który trwale zmieni na dobre stosunek człowieka do zwierząt.
Kim jesteśmy?
Nieustannie dokształcamy się na najlepszych uczelniach i kursach w kraju, aby zaspokoić nasz głód nauki, potrzebę zdobywania nowych informacji o naszej pasji i oczywiście móc się pochwalić dyplomami. Oprócz wykładów uczymy się na każdym kroku, szczególnie, jeśli kroki te wykonujemy akurat w markecie zoologicznym, centrum ogrodniczym lub w klinice weterynaryjnej. Krytycznym, młodym okiem obserwujemy zachowania konsumentów-właścicieli zwierząt oraz śledzimy trendy w zoo-biznesie, a przede wszystkim – podpatrujemy współczesną relację ludzi i zwierząt. Poza tym jesteśmy optymistycznie nastawieni do otaczającego nas świata i trudno nas do czegoś zniechęcić, jeśli widzimy choćby cień szansy na powodzenie danej sprawy.
Co oferujemy?
– Sprawnie wyszukujemy informacje i tworzymy własne teksty na wysokim poziomie, w każdej postaci: artykułów, reportaży, felietonów, wywiadów, rozbudowanych tekstów reklamowych oraz projektujemy inne zestawienia słowa i obrazu, jeśli tylko nasz klient wyraża takie życzenie.
– Doradzamy w kwestiach dotarcia do konsumenta przez słowo pisane, co w czasach wtórnego analfabetyzmu jest, eufemistycznie mówiąc, trudne.
– Projektujemy wydarzenia o charakterze kulturalnym, które mają na celu przybliżenie konsumentowi wiedzy na temat rynku zoologicznego w Polsce i możliwości, które docierają do nas z zagranicy.
– Wspieramy medialnie wydarzenia branży zoologicznej oraz nowe, dobre produkty ulepszające życie zwierząt i ich właścicieli.
– Potrafimy zaprojektować stronę internetową, ulotkę, wizytówkę oraz gadżety reklamowe, a nawet napisać scenariusz i wykonać rysunki do komiksu.
– Potrafilibyśmy z pewnością napisać też książkę i zaopatrzyć ją nawet w ilustracje, ale wolimy ograniczyć się do prac związanych z procesem wydawniczym publikacji innych autorów, których twórczość i doświadczenie cenimy bardziej niż własne.
Do czego dążymy?
Chcemy przyczyniać się do poprawy dobrostanu zwierząt towarzyszących poprzez poszerzanie horyzontów ich właścicieli i miłośników. Łącząc wiedzę z zakresu zoologii, socjologii oraz kulturoznawstwa, staramy się, aby nasz przekaz był niebanalny i angażował szeroki wachlarz uczuć, dzięki którym możemy nie tylko dotrzeć do świadomości konsumenta, ale też pozostać w niej na dłużej.
Podsumowując – w dowolnych kanałach komunikacji międzyludzkiej chcemy i mamy możliwość propagowania dobrych wzorców postępowania ze zwierzętami, prawidłowej opieki nad nimi, świadomej miłości wobec nich oraz wspierania rozwoju branży zoologicznej, nie tylko w Polsce.
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rośnie popularność szkół językowych. Własna placówka czy biznes w modelu franczyzowym?
-
Stacja benzynowa w modelu franczyzowym pod szyldem Circle K. Również inne sieci paliw oferują takie rozwiązanie
-
Jak zacząć programować? Sprawdzamy jak podjąć pracę w tym zawodzie
-
Fotobudka 360 jako pomysł na biznes. Sprawdzamy czy nadal cieszy się dużą popularnością