Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Wystartowała nowa sieć franczyzowa

Swoją działalność rozpoczęła nowa sieć franczyzowa o nazwie No+Vello. Jest to pierwsza w Polsce franczyza specjalizująca się w fotodepilacji (IPL). Firmowe salony działają już we Wrocławiu (ul. Armii Krajowej 6/2) i w Warszawie (ul. Grójecka 45), a wkrótce klienci będą mogli skorzystać z usług także w Poznaniu, Katowicach, Krakowie i Lublinie.

 Sieć No+Vello to ponad 550 salonów w Hiszpanii, Portugalii, Brazylii, Polsce, a wkrótce również we Włoszech, w Rumunii, Bułgarii i Meksyku. No+Vello oferuje oprócz fotodepilacji również zabiegi fotoodmładzania, usuwania przebarwień czy trądziku.

Profil franczyzobiorcy No+Vello to inwestor zainteresowany założeniem dochodowego biznesu, osoba posiadająca kilka franczyz, bądź samozatrudniony przedsiębiorca. Inwestycja w wysokości 120 tys. zł (bez kosztów adaptacji lokalu) obejmuje sprzęt do fotodepilacji i kosmetyki oraz umeblowanie, wyposażenie salonu i materiały reklamowe. Wymagania lokalowe to minimum 40 m2 oraz lokalizacja na parterze. Miasto, w którym powstaje salon powinno liczyć powyżej 5 tys. mieszkańców. Umowa franczyzy jest podpisywana na 5 lat z możliwością przedłużenia.

Firma oferuje wysoką dochodowość franczyz. Rewolucyjna taryfa cenowa: 99 zł za jeden zabieg na każdą okolicę ciała oraz sprzęt najwyższej klasy przyczyniają się do osiągnięcia sukcesu i gwarantowanego zysku w każdym z salonów. Sukces i potencjał firmy potwierdzają statystyki: 40% franczyzobiorców No+Vello posiada po dwa salony, a spośród nich 40-50% po trzy salony.

Dwa pierwsze salony No+Vello otwarto w listopadzie 2007 r. w Villanueva de la Cañada. Od początku swojego istnienia firma wyróżniała się na rynku innowacyjną, zunifikowaną taryfą cenową unisex na usługi fotodepilacji i fotoodmładzania. Po dwóch latach działalności powstało ponad 425 salonów No+Vello w Hiszpanii i rozpoczęła się międzynarodowa ekspansja marki.

José Antonio Altolaguirre, General Manager No+Vello określa swoją firmę mianem „Zary na rynku fotodepilacji” – taką drogą chce podążać: utrwalać pozycję w Hiszpanii i wchodzić na rynki międzynarodowe. – Filozofia firmy polega na spopularyzowaniu usługi dostępnej poprzednio jedynie dla zamożniejszych klientów. Korzyści są potrójne: dla konsumenta, franczyzobiorcy i mieszczącej się w Madrycie centrali – mówi Altolaguirre.

Firma stawia sobie za cel posiadanie do końca 2010 r. 650 salonów w dwunastu krajach Ameryki Środkowej i Południowej oraz Europy.

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.