Ruszyła platforma reklamowa iFind.pl
Pod adresem www.iFind.pl wystartowała internetowa platforma umożliwiającą kompleksową i bezpłatną prezentację firm w Sieci.
Platforma iFind.pl jest wyszukiwarką typu „Local search”, zawierającą najpopularniejsze kategorie wyszukiwania (m.in. branże: budowlana, motoryzacyjna, medyczna) wraz z ich lokalizacjami. Serwis został stworzony przez zespół polskich specjalistów z kilkunastoletnim doświadczeniem w marketingu i reklamie oraz amerykańską firmę Intelligenx, która od ponad 10 lat specjalizuje się w tworzeniu tego rodzaju serwisów, m.in. w USA, Kanadzie i Holandii.
– Przez wiele lat tworzyliśmy narzędzia i rozwiązania marketingowe przeznaczone dla dużych korporacji. Teraz chcemy zaoferować je również małym i średnim firmom, stąd pomysł na serwis iFind.pl. Dzięki zaawansowanej technologii udostępnia on firmom efektywną i mierzalną reklamę w Internecie. Poza całkowicie bezpłatną i nielimitowaną prezentacją informacji o przedsiębiorstwie, istnieje też możliwość pozycjonowania firmy w wynikach wyszukiwania.
Obecność na najlepszych miejscach będzie zależała od rodzaju wykupionego abonamentu oraz stopnia uzupełnienia profilu firmy. Celem platformy jest najbardziej optymalna z perspektywy użytkownika prezentacja firm w Internecie, co w konsekwencji ma przynieść tym firmom wymierne korzyści – mówi Leszek Konkel, Prezes Zarządu iFind.
Innowacyjnym rozwiązaniem zastosowanym w serwisie jest dostęp zarejestrowanych tam firm do narzędzi analitycznych mierzących efektywność reklamy i jej przełożenie na liczbę zapytań i klientów.
iFind rozpoczęło intensywną promocję serwisu w Google. Jego pierwsza testowa wersja w ciągu kolejnych 3 miesięcy zostanie rozbudowywana o nowe funkcjonalności. Dla pierwszych 100 klientów, którzy aktywują swoją firmę na platformie przygotowano specjalne pakiety promocyjne. Firmy, rejestrując się na platformie, wezmą też udział w konkursie na najciekawsze hasła odzwierciedlające ich biznes. Więcej informacje na jego temat można znaleźć na stronie iFind.pl, w sekcji „Aktywuj swoją firmę”.
– PoZnajomości.pl – nowa platforma afiliacyjna
– Wystartował serwis WzorceUsability.pl
– Ruszyła platforma płatności mobilnych
Źródło: iFind
-
„Większość moich decyzji inwestycyjnych była nietrafiona” – Tomasz Czapliński, SpeedUp Venture Capital Group
-
„Chcemy aby MediSensonic było firmą globalną, oferującą najwyższej jakości urządzenia technologiczne” – Marcin Malinowski, wiceprezes MediSensonic
-
Bogata oferta PARP. Trwają nabory w ramach Funduszy Europejskich
Kolejny katalog firm, który się niczym nie wyróżnia poza przekazem marketingowym/reklamowym.