Kodyrabatowe.pl ruszają na podbój Australii, Singapuru i RPA
International Coupons, krakowski startup stojący za marką kodyrabatowe.pl, otwiera nowe serwisy w Australii, Singapurze i RPA. Ekspansja na nowe rynki to wynik sukcesu, jaki w ciągu ostatnich dwóch lat grupa osiągnęła w kilkunastu krajach na całym świecie oferując konsumentom kody rabatowe i promocje na tańsze zakupy.
Grupa International Coupons co kilka miesięcy uruchamia nowe platformy za granicą, dostosowując je do wymagań i oczekiwań lokalnych rynków. W marcu 2015 r. firma uruchomiła platformę z kodami rabatowymi – pod nazwą Picodi – w Australii, Singapurze oraz RPA. O tym, że konsumenci na całym świecie, także w krajach rozwiniętych, zainteresowani są kodami rabatowymi świadczą liczby. W ciągu ostatniego roku z zagranicznych serwisów należących do grupy International Coupons skorzystało ponad 6,6 milionów użytkowników z 12 krajów.
– Na zagranicznych rynkach, na których się pojawialiśmy, najczęściej byliśmy prekursorami. Uczyliśmy tamtejsze sklepy, że kody rabatowe to mierzalne narzędzie marketingowe do pozyskania nowych klientów, a samych konsumentów, że dzięki kodom mogą realnie obniżyć koszty zakupów – wylicza Szymon Dobosz, CEO International Coupons. W tej chwili platformy należące do grupy mają pozycję lidera w Polsce, Czechach, Turcji i na Słowacji.
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rośnie popularność szkół językowych. Własna placówka czy biznes w modelu franczyzowym?
-
Stacja benzynowa w modelu franczyzowym pod szyldem Circle K. Również inne sieci paliw oferują takie rozwiązanie
-
Jak zacząć programować? Sprawdzamy jak podjąć pracę w tym zawodzie
-
Fotobudka 360 jako pomysł na biznes. Sprawdzamy czy nadal cieszy się dużą popularnością