ecosavers club
Opis projektu: ecosavers club to platforma personal shopping z produktami do oszczędzania energii i obniżania rachunków za energię
Trwają intensywne prace nad MVP, a rynkowy start planujemy na Q4 2019 / Q1 2020
Branża / kategoria: commerce
Rok powstania: 2019
Skąd pomysł: Podwyżki cen energii to już nie tylko problem rynkowy, ale problem społeczny.
Na szczęście, jako konsumenci, możemy wspólnymi siłami reagować na rosnące koszty życia.
Nasz projekt ma zapewnić wyjątkowe user experience w połączeniu z prostotą, wygodą i cenami oferowanych produktów.
ecosavers club ma tworzyć społeczność doskonalącą się w metodach obniżania rachunków za energię i wdrażającą nowe rozwiązania w tej dziedzinie, ponieważ ceny energii będą niestety tylko rosnąć.
Dla kogo: Gospodarstwa domowe i przedsiębiorstwa.
Użytkownicy każdego rodzaju systemów zasilania.
W pierwszej kolejności chcemy dynamicznie wejść na rynek polski oraz CEE.
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: inne, sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: W skład zespołu wchodzą twórcy e-commerce dedykowanego odnawialnym źródłom energii – Ecogadget, a także najlepszy ekspert (PhD) w dziedzinie OZE młodego pokolenia.
Od 2010 roku łączymy fascynację modelami sprzedaży online z problematyką zielonej energii oraz efektywności energetycznej.
Konkurencja: Dostawcy akcesoriów do optymalizacji energetycznej.
Rynki: globalny, Polska
Najbliższe cele: Udoskonalenie wersji beta serwisu i dynamiczny rynkowy start.
Zespół: 2-5 pracowników
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Pierwszy biurowiec w Polsce w całości zasilany czystą energią. ESCOlight wspiera inicjatywy dekarbonizacyjne
-
Od YouTuberów do biznesu. Kanał Dude Perfect planuje dużą inwestycję
-
„Przygotowanie do debiutu giełdowego jest obecnie naszym największym wyzwaniem” – mówi Sławomir Mentzen
-
Z gier do grywalizacji. Platforma Tribeware od spółki One2Tribe zwiększa zaangażowanie pracowników