Hellodent
Opis projektu: Projekt: sklep internetowy
Cel: dotrzeć do odbiorców. Zarówno pacjentów jak i stomatologów.
Branża / kategoria: inne
Rok powstania: 2016
Skąd pomysł: Sami mieliśmy problem z dostępem do dobrych jakościowo produktów do higieny jamy ustnej, więc postanowiliśmy otworzyć własny sklep.
Dla kogo: Pacjenci ( grupa wiekowa 25-35 lat) oraz stomatolodzy
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Osobami posiadającymi własne biznesy. Ten postanowiliśmy stworzyć zakładając spółkę.
Konkurencja: https://predent.pl/
Rynki: Polska
Najbliższe cele: zwiększenie rozpoznawalności marki w internecie.
Zespół: 2-5 pracowników
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Polecamy
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Pierwszy biurowiec w Polsce w całości zasilany czystą energią. ESCOlight wspiera inicjatywy dekarbonizacyjne
-
Od YouTuberów do biznesu. Kanał Dude Perfect planuje dużą inwestycję
-
„Przygotowanie do debiutu giełdowego jest obecnie naszym największym wyzwaniem” – mówi Sławomir Mentzen
-
Z gier do grywalizacji. Platforma Tribeware od spółki One2Tribe zwiększa zaangażowanie pracowników