Polacy coraz częściej kupują mobilnie
Od odzieży przez produkty spożywcze po bilety do teatru. Już prawie wszystko kupuje się, korzystając z urządzeń mobilnych – czytamy w „Pulsie Biznesu”.
Gazeta pisze o badaniu mShopper 2.0. Według niego, w 2014 roku zakupów za pomocą urządzenia mobilnego dokonało 24 procent internautów. W 2015 roku było to już 37 procent. Wzrost – o 13 punktów procentowych rok do roku – jest znaczący.
Ponad połowa, bo 53 procent, konsumentów kupujących w sieci nabyła już coś wykorzystując urządzenia mobilne. 43 procent tych zakupów dokonano przy użyciu smartfona. Krok za mobilnymi zakupami idą mobilne płatności. 60 procent konsumentów, używających urządzeń mobilnych, dokonało jakiejś płatności telefonem.
Liczby te dowodzą, że perspektywy świata mobilnych zakupów są bardzo dobre – ocenia ekspert. Początkowo kanały mobilne miały stanowić jedynie uzupełnienie dla tradycyjnego sposobu przeglądania treści stron internetowych.
Więcej na ten temat – w „Pulsie Biznesu”.
Informacyjna Agencja Radiowa (IAR)/”Puls Biznesu”/vey/kry
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Z miłości do biegów. Zrezygnował z kariery zawodowej w banku i prowadzi swoją fundację
-
Pierwszy biurowiec w Polsce w całości zasilany czystą energią. ESCOlight wspiera inicjatywy dekarbonizacyjne
-
Od YouTuberów do biznesu. Kanał Dude Perfect planuje dużą inwestycję
-
„Przygotowanie do debiutu giełdowego jest obecnie naszym największym wyzwaniem” – mówi Sławomir Mentzen
Z takiej mobilnej płatności możemy też korzystać podczas zakupów online. Ogólnie e-commerce to fajna forma zakupowa. Ostatnio na arena.pl zostawiłam trochę kasy.