Profilactica – sklep stomatologiczny
Opis projektu: Od 6 lat tworzymy sklep internetowy. W dalszym ciągu wprowadzamy nowe produkty do higieny jamy ustnej, takie jak pasty do zębów, szczoteczki soniczne, irygatory, pasty wybielające. Ulepszamy naszą ofertę i optymalizujemy koszty związane z realizacją zamówień.
Branża / kategoria: commerce, medycyna
Rok powstania: 2013
Skąd pomysł: Trudność w dostępie do profesjonalnych produktów do pielęgnacji zębów spowodowała konieczność poszukiwania ich w specjalistycznych sklepach stomatologicznych. Klienci detaliczni w takich sklepach są traktowani jako dodatek do sprzedaży instrumentów i materiałów stomatologicznych.
Dla kogo: Zaopatrujemy gabinety stomatologiczne, które chcą prowadzić sprzedaż we własnym zakresie, oraz klientów detalicznych.
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Osoby zarządzające firmą, posiadają wykształcenie związane ze stomatologią oraz zarządzaniem zdobyte na uczelniach wyższych w Krakowie. Tu też działa nasza firma.
Konkurencja: Rozproszenie handlu internetowego na małych sprzedawców, duże sieci aptek i drogerii kosmetycznych.
Rynki: Polska
Najbliższe cele: Wprowadzenie marek własnych produktów.
Zespół: 2-5 pracowników
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rośnie popularność szkół językowych. Własna placówka czy biznes w modelu franczyzowym?
-
Stacja benzynowa w modelu franczyzowym pod szyldem Circle K. Również inne sieci paliw oferują takie rozwiązanie
-
Jak zacząć programować? Sprawdzamy jak podjąć pracę w tym zawodzie
-
Fotobudka 360 jako pomysł na biznes. Sprawdzamy czy nadal cieszy się dużą popularnością