Hollywood Hair powiększa sieć salonów. Wkrótce otworzy punkty w Bydgoszczy i Londynie
Dalszy rozwój Hollywood Hair nabiera tempa. Do salonów fryzjerskich marki wkrótce dołączy kolejny. Oprócz punktu w Bydgoszczy i debiutu na rynku brytyjskim, Hollywood Hair zamierza także otworzyć się na rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. Wszystko to pomoże w ekspansji na rynki zagraniczne.
Hollywood Hair to renomowana marka włosowa. Specjalizuje się w profesjonalnym przedłużaniu włosów. Oprócz tego posiada również własną markę kosmetyków do pielęgnacji włosów oraz suplementów. Niedawno Klaudia Duszyńska, założycielka marki, opowiedziała nam o jej trudnych początkach, a także ambitnych planach rozwojowych. Część z nich ma szansę już niedługo się spełnić.
Warto przeczytać: „Dążę do tego, aby Hollywood Hair było marką globalną” – rozmowa z Klaudią Duszyńską, założycielką sieci salonów przedłużania włosów
Kolejny salon w Polsce i pierwszy w Londynie
W 2023 roku marka otworzyła 3 nowe salony — w Szczecinie, Lublinie i Łodzi. Już w maju planowane jest otwarcie kolejnego, tym razem w Bydgoszczy. Będzie to 12 punkt marki Hollywood Hair w Polsce, a 13 w ogóle.
„Trend przedłużania włosów prężnie się rozwija i coraz więcej kobiety decyduje się na tego typu usługę. Jako liderzy w branży widzimy w tym duży potencjał, z którego chcemy skorzystać. Jednym z naszych celów jest to, aby Hollywood Hair było dostępne w największych polskich miastach. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na otwarcie salonu w Bydgoszczy. Dzięki temu nie tylko dotrzemy do kolejnej rzeszy kobiet, zainteresowanych naszymi usługami, ale też wzmocnimy swoją pozycję na rodzimym rynku” – mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.
Oprócz tego jeden salon marki funkcjonuje w hiszpańskiej Marbelli. Już wkrótce otworzy się również drugi zagraniczny punkt Hollywood Hair. Tym razem ekspansja marki będzie kontynuowana na rynku brytyjskim. Salon ma powstać w Londynie. Działanie jest realizacją szerszego planu uczynienia Hollywood Hair marką globalną.
„Zaczniemy od jednego punktu, lecz planujemy stworzyć i rozwinąć całą sieć salonów przedłużania włosów na rynku brytyjskim. Dzięki naszemu doświadczeniu z działalności w Polsce — wierzymy, że uda nam się to osiągnąć. Przedłużanie włosów w Wielkiej Brytanii jest bardzo popularne, ale tamtejsze techniki pod względem jakości i innowacji znacząco odbiegają od tych proponowanych przez nas. Moją misją jest zmiana tego i wprowadzenie tam zupełnie nowej jakości” – wyjaśnia Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.
Aplikacja ze sztuczną inteligencją
Oprócz tego marka nawiązała współpracę z firmą DesignoWeb. Ma ona na celu stworzenie innowacyjnej aplikacji, która w oparciu o rozwiązania AI zaoferuje możliwość wizualizacji zabiegu przedłużania włosów jeszcze przed jego przeprowadzeniem. Obecność DesginoWeb w projekcie ma zagwarantować uwzględnienie w nim najnowszych rozwiązań technologicznych. Aplikacja ma być darmowa.
Według Fortune Business globalny rynek przedłużania włosów osiągnie w 2030 roku wartość 7,9 mld USD. Nie sposób oprzeć się wrażeniu, że działania Hollywood Hair mogą sprawić, że marka będzie miała na nim wiele do powiedzenia.
Warto przeczytać: Rozwiązania sztucznej inteligencji mogą przynieść krajowej gospodarce 90 mld dolarów rocznie. Jednak nadal ciężko o właściwe wykorzystanie AI
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Wynalazek polskiej fizyczki doceniony. Olga Malinkiewicz powalczy o nagrodę European Inventor Award 2024
-
Z miłości do biegów. Zrezygnował z kariery zawodowej w banku i prowadzi swoją fundację
-
Pierwszy biurowiec w Polsce w całości zasilany czystą energią. ESCOlight wspiera inicjatywy dekarbonizacyjne
-
Od YouTuberów do biznesu. Kanał Dude Perfect planuje dużą inwestycję