Boatcamp – nieformalnie o startupach dla startupów
Już 23-go września w Łodzi o godzinie 19:00 w klubie Bagdad Cafe po raz trzeci odbędzie się Boatcamp czyli jedno z najciekawszych zjawisk w sferze lokalnej branży IT na terenie województwa łódzkiego. Spotkania te nawiązują do popularnej na całym świecie formuły barcamp. Ich celem jest integracja środowiska informatycznego z całego kraju, wymiana doświadczeń i pomysłów.
Tym co wyróżnia spotkania typu barcamp od konferencji poświęconych Internetowi jest przede wszystkim nieformalny, otwarty i interaktywny charakter oraz brak wyraźnego podziału na prezentujących i słuchaczy. Uczestnicy zadają pytania dotyczące prezentacji oraz dzielą się własnymi wnioskami i przemyśleniami. Ważnym elementem są rozmowy kuluarowe, kiedy w luźnej, klubowej atmosferze wszyscy uczestnicy mogą się bliżej poznać i porozmawiać nie tylko o Internecie.
Spotkania Boatcamp mogą poszczycić się wysoką frekwencją oraz szerokim zainteresowaniem ze strony odbiorców, którzy pokładają swą ciekawość nie tylko w typowym IT ale także marketingu czy biznesie. Łódzki Barcamp ma na swoim koncie dwa bardzo udane spotkania, które swoją obecnością zaszczyciły osoby z innych miast Polski w tym prelegenci chociażby takich serwisów jak poznański punkter.pl czy też osoby pracujące nad projektem SL’ang Life.
Agenda spotkania przedstawia się następująco:
1. “Skuteczne pozyskiwanie inwestora” – Zbigniew Krzewiński
(SpeedUp Group)
2.“Optymalizacja witryny – klucz do sukcesu w wyszukiwarkach” – Bartłomiej Juszczyk (Adweb)
3.„User Experience w praktyce” – Krzysztof Urbański (2ia)
4.“Startupy i finansowanie – miłość czy nienawiść?” – Krzysztof Kowalczyk (UBIK BC).
Więcej informacji na stronie Boatcamp.pl
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Pierwszy biurowiec w Polsce w całości zasilany czystą energią. ESCOlight wspiera inicjatywy dekarbonizacyjne
-
Od YouTuberów do biznesu. Kanał Dude Perfect planuje dużą inwestycję
-
„Przygotowanie do debiutu giełdowego jest obecnie naszym największym wyzwaniem” – mówi Sławomir Mentzen
-
Z gier do grywalizacji. Platforma Tribeware od spółki One2Tribe zwiększa zaangażowanie pracowników