FashionStyle.pl w Grupie Styl.fm
Należąca do spółki Digital Avenue – Grupa Styl.fm podpisała umowę współracy z serwisem FashionStyle.pl. Współpraca dotyczy głównie zarządzania powierzchnią reklamową serwisu oraz wspólnych projektów rozwojowych.
Fashionstyle.pl posiada ok. 200 000 zarejestrowanych graczy, którzy generują ponad 5 milionów odsłon miesięcznie. Serwis skierowany jest do młodych kobiet. Na serwisie można zostać wirtualną projektantką i produkować ubrania, zdobywać prestiż oraz zarabiać wirtualne pieniądze. Oprócz kreowania trendów, trzeba pamiętać o rozrywce, dbaniu o linię i prawidłowym odżywianiu swojego avatara.
Jednym z ważniejszych aspektów serwisu jest społeczność FashionStyle. Dzięki społecznościowemu aspektowi serwisu, użytkownicy tworzą bardzo ciekawą i aktywną grupę. Młode miłośniczki mody z mogą wymieniać się doświadczeniami, dyskutować o trendach i dzielić się swoimi problemami.
Digital Avenue zarządza popularnym magazynem lifestylowym dla kobiet Styl.fm. Dzięki współpracy z magazynem Styl.fm użytkowniczki Fahionstyle.pl będą miały dostęp atrakcyjnych treści zamieszczanych w Styl.fm natomiast użytkowniczki Styl.fm zyskają dostęp do popularnej gry o tematyce modowej. Dodatkowo strony planują wspólne przedsięwzięcia, które będą miały na celu wzrostu ruchu na witrynach oraz rozpoznawalności marek w internecie.
-
„Śmiało możemy powiedzieć, że tworzymy nową kategorię innowacyjnych produktów” – Magdalena Dudarska-Rodak, współzałożycielka Pet Form Labs
-
„Rodzime biznesy powinny bardziej skalować się na świat. Przede wszystkim do Stanów Zjednoczonych” – Bogusława Cimoszko-Skowroński, StartSmart CEE
-
Wirtualne biuro a koszty działalności. Czy to się opłaca?
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Nowy bolid studentów Politechniki Warszawskiej. Powalczy w międzynarodowych zawodach
-
Polska fizyczka i jej zespół z dużym wyróżnieniem. Zwycięstwo w European Inventor Award 2024
-
Z miłości do zdrowej żywności. VegeLIO tworzy duet międzypokoleniowy, który chce zmieniać nawyki Polaków
-
Branża, która nie umrze. Grupa Klepsydra konsoliduje sektor usług pogrzebowych w Polsce