Gametrade.pl, JakDojade.pl, Peryskop.pl laureatami Aulerów
29 kwietnia 2010 w sali NewConnect budynku GPW w Warszawie inicjatywa Aula Polska przyznała Aulery – wyróżnienia dla młodych projektów technologicznych. W wyborze laureatów wzięto pod uwagę: innowacyjność wdrażanych rozwiązań, konsekwencję w działaniu, efektywność, przychody oraz wkład w budowę przedsiębiorczości technologicznej.
Laureatami Aulerów 2010 zostały:
Gametrade.pl – platforma, która w ciągu trzech miesięcy od upublicznienia zyskała miano lidera w branży wymiany gier online. Założyciel Gametrade udowodnił, że trafna identyfikacja niszy i konsekwencja w działaniu pozwalają stworzyć realny biznes przy ograniczonych zasobach.
Peryskop.pl – serwis, który wykorzystuje zaawansowane algorytmy do porównywania i agregowania recenzji oraz opinii produktowych. Szczególnie doceniono sprawność w pozyskiwaniu kapitału na rozwój – jednocześnie od funduszu venture capital oraz z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Peryskop.pl jest również zwycięzcą Mini Seedcamp 2010 – europejskiego konkursu dla start-upów.
JakDojade.pl – witryna, która pozwala w prosty sposób wytyczyć trasy przejazdu komunikacją miejską w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu. Przez 4 lata projekt ewoluował od pracy inżynierskiej do prężnego start-upu finansowanego ze środków prywatnych i unijnych.
AdTaily.pl – narzędzie, dzięki któremu zakup reklam na witrynach z tzw. „długiego ogona” jest szybki i elastyczny, a właściciele niszowych serwisów w końcu mogą na tym zarabiać. Poza dynamicznym rozwojem doceniono pozyskanie inwestora prywatnego oraz udział w finale konkursu SeedCamp 2008.
Specjalnego Aulera przyznano przedsiębiorcy internetowemu Rafałowi Agnieszczakowi za promowanie przedsiębiorczości technologicznej poprzez Startup School, wywiady z praktykami branży internetowej w Lookr.tv oraz punktowanie urzędniczych absurdów w przyznawaniu środków z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
Wyróżnione start-upy otrzymają od Fundatora Aulerów – firmy City Channel – kampanie reklamowe na nośnikach multimedialnych (ekrany telewizyjne umieszczone w środkach komunikacji miejskiej) o łącznej wartości 100 tysięcy zł.
– 7 powodów, aby postawić na e-biznes
– Własny start-up, czyli od zera do milionera
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rośnie popularność szkół językowych. Własna placówka czy biznes w modelu franczyzowym?
-
Stacja benzynowa w modelu franczyzowym pod szyldem Circle K. Również inne sieci paliw oferują takie rozwiązanie
-
Jak zacząć programować? Sprawdzamy jak podjąć pracę w tym zawodzie
-
Fotobudka 360 jako pomysł na biznes. Sprawdzamy czy nadal cieszy się dużą popularnością