Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Kolejny bank dostrzegł potencjał mikrofirm

Ponad 90% polskich firm należy do sektora małych i mikro przedsiębiorstw. Ich potencjał docenił Getin Bank, który jesienią bieżącego roku rozpoczął ofensywę w tym segmencie rynku. Jej częścią jest kampania promocyjno-informacyjna kredytów dla Małych i Mikro Przedsiębiorstw.

W ciągu ostatnich kilku lat widoczne jest coraz większe zainteresowanie tego typu produktami. Grzegorz Tracz, Wiceprezes Zarządu Getin Banku – W okresie styczeń – sierpień 2008r. udzieliliśmy około 70% kredytów więcej niż w tym samym okresie dwa lata wcześniej. Natomiast wielkość aktywów klientów korporacyjnych ulokowanych w naszym banku wzrosła blisko o 64%w ciągu zaledwie półtora roku.

– Poprzez kampanię chcemy zwiększyć świadomość i wiedzę właścicieli małych firm na temat produktów finansowych dopasowanych do ich potrzeb – mówi Wiceprezes Tracz. – Jest to bogata oferta, dzięki której klienci mogą liczyć na takie samo wsparcie jak duże przedsiębiorstwa czy korporacje.

Akcja Getin Banku realizowana jest pod hasłem: „Dobrze doradzą i kredyt dadzą”. Grzegorz Wącirz, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Kredytów Korporacyjnych: – Nasze produkty finansowe skierowane są głównie dla małych firm i mikro przedsiębiorstw. W grupie docelowej znajdują się zarówno osoby, które prowadzą własne, małe firmy, jak i działające na zasadach franszyzy w tym np. doradcy z różnych dziedzin. Nasza oferta dostępna jest dla każdego, kto na co dzień utrzymuje się z prowadzenia biznesu.

Jedną z zalet propozycji Getin Banku jest możliwość skorzystania z usług osobistego doradcy. – Taką pomoc oferujemy wszystkim klientom – podkreśla Wącirz. – Ponadto staramy się wyjść naprzeciw ich potrzebom, proponując porady w domu czy w miejscu pracy. To, co jest istotne dla klienta, to szybkość działania. Dlatego skróciliśmy proces kredytowy do jednego dnia.

Kampania obejmuje zasięgiem Śląsk, Małopolskę oraz województwo łódzkie i opolskie. – Są to rejony, w których posiadamy największą liczbę stałych klientów – mówi Grzegorz Wącirz.

Wsparciem akcji są ulotki informacyjne, plakaty, reklamy na autobusach, w prasie, regionalnych stacjach radiowych i telewizyjnych. Kampania potrwa do połowy października br.

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.