Kto topi miejską kasę?
Gazeta dodaje, że miasta, gminy i województwa prześcigają się ostatnio w pomysłach na promocję swoich regionów. Problem w tym, że pieniądze z samorządowej kasy przeznaczone są na inicjatywy, które trudno uznać za udane. Przykładem takiego działania było postawienie tak zwanych „Uchofonów”, czyli wielkich interaktywnych rzeźb, z których wydobywały się różne ludowe dźwięki, mające promować Małopolskę. Na ten i podobne przykłady zwróciła już uwagę NIK, która podkreśla, że publiczne środki są wydawane bez sprawdzania, czy przynosiły promocyjny efekt. Z wyliczeń Izby wynika, że najwięcej na promocję w zeszłym roku wydało Mazowsze – 10 milionów złotych, a najmniej Podkarpacie 1,2 miliona. NIK zwraca także uwagę, że z roku na rok środki, przeznaczane na promocję, są coraz większe.
-
„Większość moich decyzji inwestycyjnych była nietrafiona” – Tomasz Czapliński, SpeedUp Venture Capital Group
-
PFR Ventures podpisało pierwsze umowy z funduszami venture capital w ramach programu FENG. Kapitał zostanie przeznaczony na inwestycje w startupy
-
Bogata oferta PARP. Trwają nabory w ramach Funduszy Europejskich
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Masz długi, a prowadzisz firmę? Sprawdź, czy komornik może zająć konto firmowe
-
Ile trwa założenie działalności gospodarczej w Polsce? Sprawdź, co musisz wiedzieć
-
Krajowy Rejestr Długów. Jak sprawdzić firmę w KRD i czy można to zrobić za darmo?
-
Raty na firmę. Kiedy warto z nich skorzystać i czy to się opłaca?