Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Polka z Kołobrzegu wyprzedziła Airbnb

Polska wpadła na genialny pomysł połączenia niezależnych apartamentów z usługami 4 i 5-gwiazdkowych hoteli na długo przed globalną platformą Airbnb.

– Wystarczy znać dobrze branżę, interpretować we właściwy sposób zachowania ludzi i wbić się w trend – komentuje Krystyna Wróblewska, założycielka polskiego start-upu turystycznego VacationClub™.

W poniedziałek (26.06.2017 r.) wszystkie światowe portale biznesowe obiegła informacja, że pokochany przez globalną społeczność serwis Airbnb wkracza mocniej w rynek hotelowy i startuje z nową usługą, dedykowaną bardziej wymagającym gościom z zasobniejszym portfelem. Tymczasowo nazwany przez media Airbnb Select ma być usługą premium polegającą na zapewnieniu, w wybranych, designerskich apartamentach o wysokim standardzie, usług świadczonych w hotelach: ręczniki, świeża pościel, butelkowana woda czy podstawowe kosmetyki i dostęp do ciepłych napojów.

Tym większe było zdziwienie, gdy przeczytałam newsa z opisem nowego projektu Airbnb, który brzmiał niemalże bliźniaczo do działającego już od ponad roku polskiego start-upu turystycznego, założonego wiosną 2016 r. – dodaje Wróblewska. VacationClub™ powstał rok temu, ale nie pojawił się znikąd – wywodzi się z branży hotelarskiej. – Znamy się na ekskluzywnych hotelach i na usługach na tym poziomie – mówi wprost pomysłodawczyni.

VacationClub™ – sieć apartamentów położonych w różnych lokalizacjach w polskich kurortach nad Bałtykiem to odpowiedź na zmiany trendów w podróżowaniu, związanych z cenioną przez turystów swobodą pobytu, a z drugiej strony – z ich przyzwyczajeniem do standardu usług hotelowych.

Start-up oferuje apartamenty w Standardzie Hotelowym™. Jak to działa? W apartamentach każdy czuje się jak w hotelu. VacationClub™ nie tylko zapewnia standard, który dopiero planuje Airbnb Select, ale przede wszystkim daje gościom bezpłatny dostęp do basenu, siłowni czy Kids Clubu oraz możliwość wykupienia posiłków w restauracji czy zabiegów Wellness w partnerskich 4 i 5-gwiazdkowych hotelach. Jest to unikatowe połączenie niezależności, jaką daje wynajęcie apartamentu i pobytu w ekskluzywnych hotelach.

W doniesieniach medialnych o Airbnb Select czytamy o postawieniu na design, a w VacationClub™ to żadna nowość, a wręcz znak rozpoznawczy wszystkich apartamentów. Architekt wnętrz VacationClub™ stworzył autorski Style Guide dla wchodzących do sieci właścicieli apartamentów. Każde nowe miejsce przechodzi inspekcję specjalistów VacationClub™ pod kątem zapewnienia przyszłym Gościom satysfakcjonującej przestrzeni do wypoczynku.

Smaczku dodaje fakt, że VacationClub™ to młodsza siostra grupy Zdrojowa Invest & Hotels – siostra dosłownie, gdyż starszymi braćmi Krystyny są jej założyciele Jan i Szymon Wróblewscy. Zdrojowa Invest & Hotels to rodzinny holding wywodzący się z Kołobrzegu. Sieć tworzą wyjątkowe obiekty premium wyróżniające się doskonałą lokalizacją w kurortach oraz ciekawą architekturą z regionalnymi akcentami.

VacationClub™, z charakterystyczną różową identyfikacją, podbija serca rosnącej z dnia na dzień społeczności odwiedzających apartamenty sieci w nadbałtyckich kurortach. Start-up sprawnie obsługuje gości z Polski i zagranicy oraz zarządza relacjami z liczną grupą właścicieli apartamentów. Już dziś VacationClub™ ma 120 tys. użytkowników.

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
liamnelson 11 lip 2017 (10:53)

Super! Grunt to pomysł na siebie. Swoją drogą nie wiedziałem, że airbnb się rozbudowuje.