Przedsiębiorcy uważają się za biznesowych patriotów
90 procent szefów polskich firm uważa się za biznesowych patriotów. Nie kombinują z podatkami i wybierają polskich dostawców.
Tylko dla 10 procent przedsiębiorców biało-czerwone barwy nie mają w pracy znaczenia, a 3 procent przedstawicieli ankietowanych małych i średnich firm przyznaje, że korzysta z usług firm zajmujących się optymalizacją podatkową czyli wykorzystywaniem możliwości prawnych do unikania opodatkowania.
Dla wielu firm przejawem patriotyzmu jest też preferowanie polskich partnerów handlowych. Nieco ponad połowa – 56 procent – deklaruje, że jeśli mają do wyboru dwie podobne oferty – do rodzimego i zagranicznego dostawcy – wybierają zwykle pierwszego. 41 procent badanych przedsiębiorców uważa się za patriotów także dlatego, że wspierają lokalną społeczność.
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rośnie popularność szkół językowych. Własna placówka czy biznes w modelu franczyzowym?
-
Stacja benzynowa w modelu franczyzowym pod szyldem Circle K. Również inne sieci paliw oferują takie rozwiązanie
-
Jak zacząć programować? Sprawdzamy jak podjąć pracę w tym zawodzie
-
Fotobudka 360 jako pomysł na biznes. Sprawdzamy czy nadal cieszy się dużą popularnością