Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Serwis Groupon.pl prezentuje kwartalne wyniki

Po zapiętym kwartale swojej działalności, serwis Groupon.pl ciągle intensywnie się rozwija. Obecnie posiada ponad 90% udziałów w rynku internetowych zakupów grupowych. Zgodnie z najnowszym badaniem Megapanel PBI Gemius zajmuję  9 miejsce w rankingu stron e-commerce, wyprzedzając takie serwisy jak empik, bonprix i eBay.

Ze statystyk wynika, że użytkownikami Groupon.pl są głównie kobiety w wieku 25 – 34 lata z wykształceniem wyższym. Częściej korzystają z serwisu w pracy niż w domu. Według Gemius jeszcze w maju stronę odwiedziło niemal 1,2 miliona Internautów i liczba ta systematycznie rośnie. Odpowiada to niemal 7% polskich Internautów. Polskie profile Groupon na portalu facebook liczą łącznie już ponad 20 000 osób.

Oferta serwisu jest sukcesywnie poszerzana o wydarzenia kulturalne (kina, teatry, koncerty), turystyczne (pobyty weekendowe w innych miastach) oraz produkty (markowe okulary, meble designerskie). Wkrótce ruszają oferty dla Lublina i Bydgoszczy/Torunia, co łącznie daje 10 aktywnych miast w Polsce. Polski Groupon jest poza Turcją i Wielką Brytanią jednym z najdynamiczniej rozwijających się oddziałów w Europie.

„Jak uruchamialiśmy serwis CityDeal.pl, naszym celem było dorównanie Niemieckim wynikom. Po zapiętym kwartale liczby przeszły najśmielsze oczekiwania. Jesteśmy numerem jeden spośród coraz liczniejszej konkurencji w Polsce. Nie chcemy spocząć na laurach, dlatego ogromną wagę przywiązujemy do wyboru partnerów i jakości proponowanych na Groupon.pl ofert. Jak widać, taka polityka jest doceniana przez użytkowników.” – komentuje Marcin Szałek, country manager Groupon.pl.

Citydeal / Groupon.pl działa w Polsce od kwietnia 2010. Proponuję co najmniej 50% zniżkę na pełnowartościowe usługi – bony do restauracji, na zabiegi upiększające, do klubów fitness. Korzystanie z serwisu jest bezpłatne. Oferta zmienia się codziennie, a użytkownicy otrzymują powiadomienia mailem o nowej transakcji.

Historia Groupon w Polsce zaczęła się od serwisu Citydeal.pl. Citydeal jest marką niemiecką. Założycielami są znani inwestorzy z branży internetowej w Niemczech: Otto Group, Holtzbrinck Ventures oraz Samwer Brother’s Rocket Internet (udziałowcy m.in. Facebooka, Naszej Klasy i LinkedIn). W ostatnich trzech miesiącach portale Citydeal poza Polską ruszyły w kilku europejskich krajach: Niemczech, Francji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Holandii, Szwajcarii, Szwecji, Austrii i Irlandii. Wszędzie koncept okazał się sukcesem.

Citydeal w Polsce stworzyło kilka osób z doświadczeniem w największych firmach  e-commerce na świecie: Marcin Szałek, Karol Milewski, Andrzej Morawski i Stanisław Rozwadowski. 17 maja 2010 roku ogłoszono, że światowy potentat zakupów grupowych, amerykański serwis  Groupon został właścicielem Citydeal przejmując 100% udziałów. Dzięki tej transakcji, Groupon będzie działał w 20 krajach, w tym w Polsce. Uruchomiony  21 kwietnia portal Citydeal.pl jest obecnie dostępny również pod adresem www.groupon.pl. Docelowo portal będzie funkcjonował tylko pod domeną Groupon. 

 

– PoZnajomości.pl – nowa platforma afiliacyjna

– Wystartował serwis WzorceUsability.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
cennik-online 16 lut 2011 (20:09)

Zapraszam na stronę http://www.cennik-online.pl/index.php/grupowe na której można znaleźć wyszukiwarkę zakupów grupowych. Już niedługo nowe funkcje!