Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Serwis Ocen.pl został sprzedany z 90 tys. zł

Platforma Mediowa Point Group kupiła za kwotę 90 tys. zł serwis internetowy Ocen.pl. To posunięcie ma wzmocnić ofertę PMPG kierowaną do studentów i młodzieży uczącej się.

Zakup Oceń.pl jest zgodny ze strategią rozwoju PMPG i stanowi uzupełnienie portfolio grupy, w którym są już m.in. magazyn studencki „?dlaczego” oraz kierowany do studentów i absolwentów portal Korba.pl. Nowozakupiony serwis ma przyciągnąć użytkowników, dla których Internet jest miejscem interakcji i którzy czynnie uczestniczą w społecznościach sieciowych.

Oceń.pl to serwis internetowy, którego użytkownicy, studenci i absolwenci, mogą oceniać swoich wykładowców, wydziały i uczelnie. Od czasu debiutu w 2005 r. serwis wzbudza emocje i kontrowersje. Pozwala nie tylko na ocenę wykładowców, ale także na komentowanie ich zachowań. Oceny można dokonywać według kilku kryteriów, w tym m.in. „przyjacielskości” i urody.

„Ocen.pl. to jedyne tego typu medium, umożliwiające każdemu studentowi ocenę swojego wykładowcy i zapoznanie się z opiniami innych. Jednocześnie to znakomite uzupełnienie dorocznego plebiscytu magazynu „?dlaczego”,  „Wielkie 2 Wielkie 5″, w którym studenci wystawiają oceny osobom publicznym lub instytucjom mającym wpływ na środowisko akademickie, rynek edukacji i samych studentów” – mówi Michal Gajewski, redaktor naczelny magazynu „?dlaczego”, który będzie pracował nad integracją serwisu z obecną strukturą mediów adresowanych do studentów. Dodaje, że teraz, za sprawą ocen wystawianych profesorom i wykładowcom, siła rażenia studentów związanych z „?dlaczego” będzie jeszcze większa.

„?dlaczego” i Ocen.pl współpracowały już ze sobą, przygotowując m.in. publikowane w magazynie rankingi wykładowców, a także kierunków i wydziałów. Teraz, dzięki efektowi synergii, ich zasięg dotarcia istotnie wzrośnie.

Serwis notuje ok. 700 000 odsłon i ok. 100 000 unikalnych użytkowników miesięcznie. Ma 40 000 zarejestrowanych użytkowników. Ocenianych do tej pory było 14 000 wykładowców, sklasyfikowano 802 wydziały na 333 uczelniach.

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
gosc 11 sie 2009 (17:06)

ładnie, widac pomysl jest ciagle w cenie