Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Serwis Wizaz.pl sprzedany

1 czerwca br. Edipresse podpisało umowe z serwisem Wizaz.pl, nabywając większościowe (65%) udziały w serwisie. Wartość transakcji nie została ujawniona.

Oprócz przejęcia popularnego kobiecego serwisu, Edipresse zapowiedziało również stworzenie własnej sieci reklamowej – Edi Net. W jej skład wejdą serwisy internetowe należące do Edipresse Polska, tj.: polki.pl, uroda.pl, babyonline.pl, ciazaporod.pl, mamacafe.pl, abckarmienia.pl, zdrowybobas.pl, dlakobiet.pl, serwis społecznościowy ja.w.polki.pl, strony tytułów prasowych, a także nowy nabytek, czyli wizaz.pl. Według Edipresse, unikatowym elementem oferty Edi Net będzie możliwość realizacji kampanii crossowych z tytułami prasowymi wydawnictwa (m.in. „Viva!”, „Party”, „Uroda”, „Przyjaciółka”, „Mamo to ja”, „Twój Maluszek”, „Twoje Dziecko”).

Według badań Megapanel/PBI z marca br., serwisy Edipresse z grupy lifestyle oraz Wizaz.pl zajęły czwarte miejsce w grupie portali kobiecych. Edipresse wyprzedzają jedynie Onet.pl, WP.pl i Gazeta.pl. Na piątej pozycji uplasowała się Interia.pl.

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.