Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Spryciarze.pl mają już 1 mln użytkowników

Serwis Spryciarze.pl we wrześniu 2009 przyciągnął na swoje strony aż jeden milion unikalnych użytkowników. Witryna, która powstała półtora roku temu, zanotowała tym samym olbrzymi wzrost liczby odwiedzających, stając się najbardziej popularną witryną w kategorii poradnikowych serwisów wideo w polskiej sieci.

W nieco ponad rok od zdobycia miana „Najlepszego polskiego start-upu” podczas Barcampu, drużynie Spryciarze.pl udało się aż sześciokrotnie zwiększyć odwiedzalność serwisu – do 1 miliona unikalnych użytkowników miesięcznie. Już pierwsze wyniki pokazały młodym biznesmenom, jak ogromny potencjał ma dobry pomysł na start-up.

Milion użytkowników po półtora roku ciężkiej pracy to dla nas znak, że to, czym się zajmujemy, jest doceniane przez ogromną grupę przywiązanych odbiorców. Wciąż widzimy dynamicznie wzrastające zaangażowanie w życie portalu, długi czas spędzony na jego stronach, niski wskaźnik odrzuceń. Dlatego wiemy, że każdego dnia musimy starać się kilka razy bardziej – mówi Marcin Radziwoń, współwłaściciel portalu Spryciarze.pl.

– 101 niezwykłych pomysłów na biznes

Można powiedzieć, że jeden z najważniejszych celów, jakim było zainteresowanie internautów naszym portalem, został zrealizowany. Spryciarze.pl budzą emocje, są rozpoznawalni w mediach i doceniani w branży. Wyrobiliśmy sobie naprawdę silną markę – mówi Michał Szczerba, marketing manager portalu Spryciarze.pl – Jeden milion użytkowników to liczba, która robi wrażenie również na reklamodawcach. Od niedawna, dzięki działaniom działu sprzedaży, zaczęliśmy liczyć realne korzyści płynące ze statystyk. Jednocześnie, co jest dla nas najważniejsze, mamy do czynienia z ogromną społecznością, której aktywność oraz przywiązanie do witryny wzrastają z każdym dniem – dodaje.

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.