Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Wystartował serwis MisjaTata.pl

Zbliżający się Dzień Ojca to doskonały czas na rozmowę o ojcostwie. Z myślą o nim powstał serwis Misjatata.pl − miejsce spotkań i źródło przydatnych treści dla nowoczesnych ojców. To przestrzeń dedykowana wszystkim, którym nieobca jest idea tacierzyństwa – mądrego i czułego podejścia do rodzicielstwa i partnerstwa.

Misjatata.pl to witryna zapełniająca pewną lukę na polskim rynku, na którym istnieje wiele doskonałych serwisów i forów internetowych dedykowanych kobietom i matkom. Problemy ojcostwa i partnerstwa są wprawdzie na tych portalach poruszane, ale prawie wyłącznie z perspektywy kobiety. − wskazuje Prezes Zarządu Radosław Jakociuk. − Tymczasem przemiany społeczne i coraz większy nacisk na problemy aktywnego ojcostwa zwiększają zapotrzebowanie na treści dedykowane mężczyznom i przez nich tworzone. – dodaje Jakociuk.

Misjatata.pl to portal przeznaczony dla każdego mężczyzny cieszącego się swym ojcostwem i spełniającego się w byciu parterem. To przyjazne każdemu nowoczesnemu tacie miejsce, w którym znajdzie interesujące treści z wielu dziedzin. To także źródło przydatnych porad i artykułów o ojcostwie, inspiracji i wskazówek w zakresie mądrego wychowania. To wreszcie miejsce dla mężczyzn odpowiedzialnych i opiekuńczych, chcących świadomie uczestniczyć w pielęgnowaniu więzi rodzinnych.

Jednocześnie serwis nie skupia się wyłącznie na treściach poświęconych tacierzyństwu. Dba o to, by czytelnicy będąc ojcami nie zapominali o tym, że pozostają świadomymi własnej wartości mężczyznami, partnerami, pracownikami, a także o tym, że mają swoje pasje i zainteresowania. Dlatego też Misjatata.pl dostarcza odbiorcom treści rozrywkowych, z zakresu kultury, sportu czy motoryzacji.

Serwis udostępnia również użytkownikom przydatne na co dzień narzędzia. Internauci mają do dyspozycji forum, blogi a także targ, gdzie mogą sprzedać chociażby wózek, z którego wyrosło dziecko. W miarę rozwoju serwisu organizowane będą różnego typu akcje i konkursy aktywizujące odbiorców i pozwalające wygrać atrakcyjne dla każdego mężczyzny i ojca nagrody. Już trwa konkurs fotograficzny „Scerbaty uśmiech roku” i prowadzona jest ankieta „Jakim jesteś ojcem”.

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.